ps5
یحیی رحیمی

سونی: کنسول PS5 تا سال آینده میلادی عرضه نخواهد شد

یحیی رحیمی 7 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
745 بازدید

مدتی پیش بود که سونی اطلاعاتی در مورد سخت افزار بازی جدید خود به نام کنسول PS5 را در اختیار خبرنگاران گذاشت. آنجا بود که فهمیدیم این کنسول سخت افزار قدرتمندی دارد و قرار است که از حافظه های SSD در آن استفاده شود. امروز سونی خبرهای جدیدی پیرامون این کنسول منتشر کرده است و حالا می دانیم که نسل بعدی کنسول های سونی در سال جاری میلادی عرضه نخواهند شد.

این اطلاعات در کنار آمار و ارقام اقتصادی سال مالی 2018 سونی منتشر شده است و سونی به منظور کاهش شایعات، اطلاعاتی پیرامون تاریخ انتشار PS5 را در اختیار همه قرار داده است. خبرنگار Wall Street Journal گفته است که سونی به طور رسمی به او اعلام کرده است که امسال شاهد عرضه کنسول جدید آن‌ها نخواهیم بود. این سالی که سونی از آن حرف می زند نیز سال مالی است و روز 31 مارس 2020 به پایان می رسد.

با این حساب دقیقا یک سال دیگر تا عرضه کنسول PS5 فاصله داریم. اگر راستش را بخواهید، این اطلاعات اصلا و ابدا شگفت آور نیستند و تقریبا یک سال است که همه از عرضه کنسول های نسل نهم در سال 2020 خبر می دهند. سونی قبلا کنسول های خود را در پاییز و قبل از شروع فصل تعطیلات عرضه کرده است و به نظر می رسد که این اتفاق برای PS5 نیز رخ دهد.

شکی نیست که 2020 سال عرضه کنسول های جدید است و البته باید تا اواخر آن برای خرید PS5 صبر کنیم. از سوی دیگر به نظر می رسد که مایکروسافت نیز برنامه های بزرگی داشته باشد و احتمالا شاهد معرفی کنسول های جدید Xbox در کنفرانس E3 2019 باشیم. سونی در E3 امسال شرکت نخواهد کرد و با این حساب اصلا مشخص نیست که چه زمانی شاهد معرفی PS5 خواهیم بود.

نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.