WoW-Classic
یحیی رحیمی

توسعه World of Warcraft Classic به مرحله تست آلفا رسیده است!

یحیی رحیمی 5 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
674 بازدید

اگر به کودکی خودتان نگاه بیندازید، یکی از آن بازی هایی که همیشه در گیم نت ها بازی می شد و افراد زیادی را درگیر خود ساخته بود، بازی World of Warcraft بود. این بازی در طول سالها دستخوش تغییر شده است و تقریبا دیگر آن شکل و شمایل قدیمی خود را از دست داده است. حالا بلیزارد به فکر افتاده است و می خواهد دوباره بازیکنان قدیمی را به سمت خود بکشد.

اخیرا کمپانی Blizzard که در حال حاضر زیر نظر Activision کار می کند، اعلام کرده است که در حال ساخت World of Warcraft Classic است و این پروژه ای جدا از بازی اصلی است و قرار است جانی دوباره به نسخه های قدیمی بازی بدهد. از زمانی که گفته شد این بازی در حال توسعه است، تقریبا هیچ گونه خبر دیگری دریافت نکرده ایم و تنها گفته شده است که توسعه آن به روانی پیش می رود و مشکلی در آن زمینه نیست.

هفته گذشته اما تحرکاتی در زمینه World of Warcraft Classic ایجاد شد و به همین دلیل، بسیاری به شک افتادند که آیا این بازی به مرحله بتا رسیده است یا خیر. مدیر ارتباطی این کمپانی در فروم رسمی بازی گفته است که چنین خبری درست نیست اما قول داده است که به زودی یک نسخه آلفا از این بازی به منظور تست و آزمایش منتشر شود. او اطلاعات دیگری در اختیار ما نگذاشته است و تنها به گفتن این حرف ها بسنده کرده است:

من اینجا خبرهایی در دست دارم که به شایعات پیرامون WoW Classic جواب می دهد. ما اخیرا شروع به تست آلفای این بازی توسط کارکنان کرده ایم و اطلاعاتی که در چند روز پیش نیز دریافت کرده اید، مربوط به این مرحله است. چنین مراحلی به ما اجازه می دهند تا بازی را تست کنیم و ببینیم که محتوا چگونه در یک بازی آنلاین کار می کند. در کنار آن، ما هیچ اعلامیه و خبر دیگری برای گفتن نداریم. می دانیم که چقدر در مورد این بازی هیجان زده هستید و از شما به خاطر صبوری تان تشکر می کنیم. اطلاعات بیشتری را به زود در اختیار شما خواهیم گذاشت!

World of Warcraft در حال حاضر برای PC در دسترس است اما به نظر می رسد که World of Warcraft Classic سالها با انتشار فاصله داشته باشد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.