Fortnite
یحیی رحیمی

افتضاح در Epic Games: صد ساعت کار در هفته و تعویض در صورت سرپیچی

یحیی رحیمی 5 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
496 بازدید

هیچ موفقیتی بدون تلاش به دست نمی آید و این عبارت در مورد بازی Fortnite واقعا درست است. اخیرا گزارشی در مورد توسعه دهندگان این بازی منتشر شده است و به نظر می رسد که ساعات کاری این افراد در یک هفته به 100 ساعت می رسد و این باعث ایجاد مشکلاتی برای کارمندان شده است.

Polygon گزارش داده است که کمپانی پشت Fortnite به دلیل ساعت های کاری فوق العاده زیاد، تحت بررسی قرار گرفته است. یکی از کارمندان سابق Epic Games گفته است که هفته ای حدود 70 ساعت کار می کرده است و این عدد برای بعضی هفته ها به 100 ساعت نیز می رسیده است. در این گزارش اسم های دیگری نیز مشاهده می شود و مثلاRed Dead Redemption 2 ساخته Rockstar Games نیز همین شیوه کاری را برای کارمندان به کار برده است.

هر چه باشد Epic Games متهم به اعمال فشار و استرس روی کارکنان خود است و بعضی نیز گزارش داده اند که این کار کردن های متوالی، باعث ایجاد مشکلاتی برای سلامت آن‌ها شده است. یکی از کارکنان گفته است: در صورتی که یکی از اعضای تیم نتواند کار آن روز را انجام دهد، وظیفه اش روی دوش کس دیگری گذاشته خواهد شد و هیچ کس دوست ندارد که آن آدم باشد.

Fortnite به جای اینکه شبیه یک بازی باشد، شبیه یک سرویس عمل می کند و توسعه دهندگان مدام آن را آپدیت می کنند و محتواهای جدیدی را به آن اضافه می کنند. مدیران Epic Games اما می خواهند Fortnite برای همیشه محبوب بماند و حالا که رقبایی مانند Apex Legends سر و کله شان پیدا شده است، اصلا نمی خواهند از قافله عقب بمانند.

عجیب تر از همه این است که کارکنان باید آخر هفته نیز کار کنند و در صورتی که از آن سرپیچی کنند، به سرعت اخراج یا تعویض خواهند شد. این گزارش گفته است که بخش های دیگر Epic Games نیز به همین صورت عمل می کنند و خود کمپانی نیز اهمیتی به کارمندان نمی دهد و تنها به انجام یافتن کارها فکر می کند. Epic Games در جواب به این موضوع، چیزی در مورد مشکلات پیش آمده نگفته است. نظر شما چیست؟

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.