The Division 2
یحیی رحیمی

پرفروش ترین های ماه مارس ایالات متحده: The Division 2 در صدر

یحیی رحیمی 4 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
658 بازدید

گروهی به نام The NPD Group مشغول به جمع آوری داده های فروش بازی و کنسول در ایالات متحده هستند و طبق عادت همیشگی شان، پرفروش ترین بازی های ماه گذشته در ایالات متحده آمریکا را اعلام کرده اند. این آمار مربوط به ماه مارس است و آمار پرفروش ترین بازی ها و کنسول های بازی در آمریکا را در اختیار ما قرار می دهد. به نظر می رسد که بازی The Division 2 رکورد دیگری را ثبت کرده باشد.

ابتدا باید بگوییم که میزان سود صنعت بازی های ویدیویی نسبت به سال پیش حدود 11 درصد افت داشته است و همچنین فروش کنسول ها نیز 15 درصد. حدود 1.2 میلیارد دلار در این صنعت سرگرم کننده پول جابه جا شده است و با این وجود نیز باز شاهد افت هستیم.

اما در مورد پر فروش ترین بازی های ماه مارس 2019 بگوییم که The Division 2 موفق به کسب مقام اول شده است. این Sekiro: Shadows Die Twice است که مقاوم دوم را تصاحب کرده است و بعد از آن نیز MLB The Show 18 است که پشت سر آن‌ها قرار گرفته است. Devil May Cry 5 نیز شروع خوبی داشته است و موفق شده است که مقام پنجم را کسب کند.

در ادامه می توانیم بازی هایی مانند Red Dead Redemption 2، NBA 2K19 و Grand Theft Auto V را مشاهده کنیم که هنوز هم در این لیست حاضر هستند و مهره های سنگینی به شما می روند. در آن سو Anthem نیز هنوز به روند مثبت خود ادامه می دهد و انگار که مشکلات پیرامون آن زیاد تغییری در فروش آن ایجاد نکرده است و مردم آمریکا هنوز به خرید آن مشتاق هستند.

NPD March Stats

در سمت سخت افزار نیز باید بگوییم که Nintendo Switch پرفروش ترین کنسول ماه بوده است و جالب است که این کنسول دستی پرفروش ترین سخت افزار بازی سال 2019 نیز بوده است. در حال حاضر Anthem لقب پرفروش ترین بازی سال 2019 آمریکا را در دست دارد و این The Division 2 است که مقام بعدی را در دست گرفته است. می توانید تصاویر 10 بازی پرفروش ماه مارس آمریکا را مشاهده کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.