دانلود بازی Call of Juarez The Cartel برای PC
دانلود بازی Call of Juarez The Cartel برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Call of Juarez The Cartel برای PC

پارسی گیم 16 تیر 1398 43 دیدگاه
31,605 بازدید

دانلود بازی Call of Juarez The Cartel برای کامپیوتر

فیلم‌های وسترن و غرب وحشی در ذهن تمام مردم دنیا نفوذ کرده‌اند و همه دوست دارند که آن لباس چرم را بپوشند و سوار بر اسب خود چند تبه‌کار را در کافه‌ای کهنه به رگبار گلوله بپردازند. این ایده توسعه‌دهندگان استدیو Techland را تحت تأثیر خود قرار داده است و باعث تولید یک بازی سبک وسترن و اول‌شخص به نام Call of Juarez: The Cartel شده است. این بار قرار نیست که در خاک‌وخل و صحراهای آمریکا به مبارزه پرداخت و بلکه بازی به دنیای مدرن آمده است و به‌عنوان مأمور قانون در شهرهای امروزی لس‌آنجلس و مکزیکوسیتی به اعمال قانون خواهید پرداخت و آدم بدهای داستان را به سزای اعمالشان خواهید رساند.

با ورود به بازی Call of Juarez: The Cartel با انتخاب سه شخصیت روبه‌رو خواهید شد و می‌توانید به‌جای یکی از این سه مأمور دولت قرار بگیرید و شروع به نابود کردن کارتل مواد مخدر قدرتمندی کنید. بعدازآن هر چه لازم است انجام دهید، تنها کشتن و پاک‌سازی مناطق از این موادفروشان تفنگ به دست است. بازی به لطف بخش Co-Op آن جذاب‌تر از نسخه‌های پیشین دنبال می‌شود و همچنین دریافت تماس و پیامک روی گوشی شخصیت اصلی نیز جالب است و حس و حال GTA را به آدم منتقل می‌کند. این کابوی‌های حرفه‌ای تنها منتظر تماس‌های مأموران مخفی هستند و مراحل را از این بخش دریافت خواهند کرد و بعدازآن است که دست روی ماشه خواهید گذاشت و این روح کابویی و غرب وحشی را به این تبه‌کاران نشان خواهید داد.

در این میان دختر یکی از رهبران کارتل مواد مخدر دست به همکاری زده است و پشت سر هم آدم برای کشتن او فرستاده می‌شود. وظیفه شما این است که هر آنکه جلوی راه او قرار می‌گیرد را نابود کنید و اجازه عمل به کسی را ندهید. Call of Juarez: The Cartel دنیایی از تبه‌کاران و روابط عجیب بین آن‌ها را به نمایش خواهد گذاشت و شما نیز با سه مأمور دولت روبه‌رو هستید و همه از شما انتظار دارند که جامعه را از وجود این آدم‌ها پاک‌کنید و حداقل در حد تلاش نیز ذره‌ای امید در رگ‌های مرده رؤیای آمریکایی تزریق کنید. این بازی گیم پلی Co-Op فوق‌العاده‌ای دارد که می‌توانید کنار دوستانتان لحظات بسیار خوبی برای خود بسازید و چه کسی از کشتن چند آدم خلاف‌کار با سلاح‌های نوین بدش می‌آید؟ تا می‌توانید این خانه‌خراب‌ها را به جهنم بفرستید.

در ادامه برای دانلود بازی Call of Juarez The Cartel با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP/Visa/7
Processor: Intel Core 2 Duo 2GHz, AMD Athlon 64 X2 2Ghz (Intel Core 2 Duo 3GHz, AMD Athlon 64 X2 3Ghz or better recommended)
Memory: 1GB for Windows XP, 2GB for Windows Vista/7 (2GB for Windows XP, 3GB for Windows Vista/7 recommended)
Graphics: DirectX 9.0c compatible – Nvidia 8800GT /ATI 3850 (Nvidia GTX 260/ATI 4870 or better recommended)
DirectX®: 9٫0c
Hard Drive: 8GB
Sound: DX 9.0c compatible
Multiplayer: 512kbs(broadband)

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Call of Juarez: The Cartel is a first-person shooter video game developed and published by Techland. The game is part of the Call of Juarez western-themed video games, but is set in modern-day Los Angeles and Mexico as up to three players take the role of law enforcement agents. Call of Juarez: The Cartel was demonstrated at Penny Arcade Expo East 2011 and was released on July 19, 2011 for the PlayStation 3 and Xbox 360 and Microsoft Windows on September 13, 2011. On March 30, 2018, the game, along with Call of Juarez: Gunslinger, was briefly delisted from Steam, Xbox Live, and PlayStation Network, citing a publishing dispute with the game’s original publisher Ubisoft. As of April 2019, the game has still not returned to certain storefronts, such as Steam, although Call of Juarez: Gunslinger has.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.72 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.3 از میانگین رای 26 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 43 دیدگاه
  • Avatar

    آرین

    مهمان

    سلام من نصب کردم بازی رو ولی میرم توش صدای بازی نمیاد باید چیکار کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    یاسین

    مهمان

    یک سوال دارم الان این بازی نسخه که ازش گزاشتین از بازی چیزی حضف نشده دیگه خواستم از تلاش های شما تشکر کنم همیشه بایزی هاتون بدون مشکل اجرا میشن و تو سایت های دیگه کم حجم ترم هست ولی ریسک نمیکنم لطفا نسخه های کم حجم تر هر بازی را بزارید با تشکر از سایت پارسی گیم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    shahin

    مهمان

    سلام نسخه Repack هیچ کرکی داخلش نیس خود بازیه نصب کردم ارور استوپ ورکینگ یوبی سافت لانچر میده کرکش از نت دانلود کردم بازم همینطوره چکار کنم؟؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    alirezadarayi

    مهمان

    سلام اگر میشه کرک بازی call of juarez the cartel برای ما بفرستید من دانلود کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    احمدرضا

    مهمان

    سلام.من بازی را نصب کردم و فایل های دانلود شده را کپی کردم همون جایی که بازی رانصب کردم الان که بازی را اجرا میکنم یه پیام میاد steam is required iorder to play Call of Juarez The Cartel میاد وقتی هم وارد برنامهsteam میشم وازطریق این اجرا میکنم همین پیام را میده.توروخدا راهنمایی کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به احمدرضا

      پشتیبانی

      سلام
      بازی را کرک کنید

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 43 دیدگاه