دانلود بازی Rad Rodgers Radical Edition برای PC
دانلود بازی Rad Rodgers Radical Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rad Rodgers Radical Edition برای PC

پارسی گیم 29 خرداد 1398 3 دیدگاه
8,103 بازدید

دانلود بازی Rad Rodgers Radical Edition برای کامپیوتر

Rad Rodgers یک بازی پلتفرمر است که تلاش کرده تا اتمسفر بازی‌های پلتفرمر دهه‌ی نود را در این بازی پیاده‌سازی کند که تا حدودی هم موفق با انجام این کار شده است. این عنوان از بازی‌هایی مثل Commander Keen، Conker، Ruff’n’Tumble و Jackrabbit الهام گرفته است و اگر شما طرفدار یکی از بازی‌های گفته شده هستید، المان‌هایی از آن بازی را در Rad Rodgers مشاهده خواهید کرد. Rad Rodgers – Radical Edition نسخه‌ی کامل‌تر بازی اصلی است که مراحل، اسلحه‌ها و محتویات بیشتر و جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که توانایی مبارزه در برابر دوستانتان، یکی از ویژگی‌های جذاب این نسخه است. این بازی توسط Slipgate Studios توسعه یافته است HandyGames آن را روانه‌ی بازار کرده است.

داستان بازی درباره‌ی پسر بچه‌ای به نام Rad است که بیش از اندازه مشغول به انجام بازی‌های کامپیوتری است! در یکی از شب‌های طولانی بازی کردن بی وقفه، او از خستگی خوابش می‌برد. پس از بیدار شدن در نیمه‌ی شب، او به دنبال کنسول قدیمی خود می‌گردد تا گرد و خاک آن را پاک کند و یکی از بازی‌های مورد علاقه‌اش را دوباره بازی کند که ناگهان به درون تلویزیون کشیده می‌شود. Rad وارد بازی کامپیوتری مورد علاقه‌ی خود می‌‌شود و باید به عنوان قهرمان اصلی بازی، هدف‌های مشخصی که در بازی مهم است را کامل کند. ماجراجویی‌های Rad، او را به مکان‌های خطرناکی می‌برد و او را مجبور به مبارزه با موجودات قدرتمند زیادی می‌کند. بخش پلتفرمر بازی نیز در برخی مراحل، چالش برانگیز است و به راحتی نمی‌توان آن را کامل کرد. المان‌های خنده‌دار زیادی در بازی قرار دارد که می‌توان به دیالوگ‌ها و صحنه‌های خنده دار اشاره کرد. دنیای بازی که یک جنگل بسیار بزرگ است، در حال نابود شدن توسط Corruption است و شما باید جلو نابود شدن جنگل را بگیرید و درخت مراقب جنگل را بازیابی کنید. به همین دلیل، اکثر محیط‌های بازی اتمسفر جنگلی دارند اما رنگارنگ بودن محیط بازی، باعث می‌شود تا محیط‌های بازی به این راحتی‌ها برای شما تکراری نشود. Rad از یک لیزر بزرگ که از کف دست او بیرون می‌آید به عنوان اسلحه استفاده می‌کند که بازیکن محدودیتی برای استفاده از این قدرت ندارند؛ البته اسلحه‌های دیگری نیز در بازی وجود دارد که بازیکن باید آن‌ها را پیدا کند. نسخه‌ی Radical Edition بازی، اسلحه‌ها، شخصیت‌ها و قدرت‌های جدیدی را به بازی اضافه می‌کند که تنوع خوبی را به بازی اضافه می‌کند. توانایی مبارزه در برابر دوستانتان در حالتBattle Mode  جذابیت بالایی را به بازی اضافه می‌کند و می‌تواند چند ساعتی شما و دوستانتان را سرگرم نگه دارد.

اگر به دنبال یک بازی پلتفرمر هستید که با گرافیک هنری امروزی، تجربه‌ای از پلتفرمر‌های دهه‌ی 90 را به شما ارائه دهد، Rad Rodgers تجربه‌ای جالب را به شما ارائه می‌دهد. اضافه کردن المان‌های مدرن زیاد مثل لیزر باعث شده است تا حس و حال بازی‌های دهه‌ی 90 به بهترین شکل حس نشود اما باز هم تجربه‌ای این عنوان خالی از لطف نیست.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1 / Windows 8 / Windows 8.1 / Windows 10 (64 bit)
Processor: Intel or AMD at 2.5 GHz or more
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: Intel® Core™ i5 or AMD Phenom™ II X4
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 or AMD Radeon HD 7950 or better
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Rad is a rambunctious but spirited young boy who maybe plays too many video games. After dozing off at the tail end of a long night of gaming, Rad awakens to find his dusty old console has turned itself back on. Suddenly a vortex emerges and he’s sucked into his TV, where he finds himself the star in his very own video game adventure.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.57 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    محسن

    مهمان

    با سلام و عرض خسته نباشید به سایت خوبتون
    من حداقل سیستم مور نیاز بازی رو دارم و دارن روی low با فریم پایین بازی میکتم و ولی بازی بازم خیلی لگ داره
    کارت گرافیکم هم تازه اپدیت کردم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    جواد

    مهمان

    سلام و عرض ادب و تشکر از لطف بیکران مدیران اجرایی سایت پارت یک کدکس لینکش خرابه لطفا بررسی فرمایید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به جواد

      نویسنده

      سلام جواد جان
      حل شد