God of War
پیش‌فرض سایت

مستندی درباره مراحل ساخت بازی God of War منتشر خواهد شد

پیش‌فرض سایت 4 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
932 بازدید

شرکت سونی اعلام کرده است که قصد دارد مستندی درباره روند ساخت بازی God of War منتشر کند. همانطور که می‌دانید چهارمین قسمت از مجموعه بازی خدای جنگ سال گذشته منتشر شد و توانست به جوایز و موفقیت‌های زیادی نیز دست پیدا کند. بدون شک این یک حرکت جالب و خطرناک بود، چرا که استدیوی سازنده به طور کلی مسیر سری God of War را که بسیاری از گیمرهای قدیمی به خوبی با آن آشنا بودند را تغییر داد.

چند روز قبل بود که خدای جنگ توانست عنوان بهترین بازی سال را از آن خود کند. حالا به نظر می‌رسد که تیم توسعه‌دهنده قصد دارد تا پرده از روند ساخت بازی بردارد. همانطور که در ابتدا گفته شد، بنابر اعلام شرکت سازنده قرار است مستندی پیرامون روند ساخت بازی تحت عنوان “Raising Kratos” منتشر شود. سونی در کانال یوتوب خود تریلری برای این مستند منتشر کرده است که در آن شاهد صحبت‌های کارگردان بازی Cory Balrog هستیم و به مواردی مانند فرآیند موشن کپچر بازی و گپ و گفت بازیگران پرداخته می‌شود که وظیفه صداپیشگی را در این اثر به یاد ماندنی سونی به عهده داشته‌اند.

سونی در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن این گونه نوشته است که در اولین سالگرد بازی God of War هیجان‌زده هستیم تا تریلر مستند مراحل ساخت و تولید بازی خدای جنگ و چگونگی تغییر رویه‌‌ای که در این سری شاهد آن بودیم را به نمایش بگذارد. در خصوص مدت زمان مستند Raising Kratos حرفی زده نشده است، اما گفته شده که یک مستند کامل است و امسال از کانال یوتیوب پلی‌استیشن پخش خواهد شد.

اگر به یاد داشته باشید، مستندی به همین شکل در مورد نسخه دوم بازی God of War ساخته شد و آنجا بود که دیدیم استدیوی Santa Monica چه در چنته دارد و از آن گرافیک نسل ششمی PlayStation 2، چه بازی ساخته بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.