پیش‌فرض سایت

اضافه شدن 5 ماشین جدید در به‌روزرسانی جدید Gran Turismo Sport

پیش‌فرض سایت 5 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
848 بازدید

بعد از سپری شدن تقریباً 19 ماه از زمان عرضه بازی، شرکت پلیفونی دیجیتال (Polyphony Digital) همچنان قصد دارد برای بازی ماشین‌سواری انحصاری کنسول PS4 خود یعنی بازی Gran Turismo Sport به‌روزرسانی جدید منتشر کند. مانند ماه گذشته، تهیه‌کننده بازی کازونوری (Kazunori) تصویری را اخیراً در توییتر منتشر کرده است که نشان می‌دهد قرار است 5 ماشین جدید به بازی اضافه شود. با توجه به تاریخ توییت به نظر می‌رسد که به‌روزرسانی جدید بازی ریسینگ محبوب کنسول سونی طی همین هفته منتشر خواهد شد.

بیشتر نظرات کاربران توییتر در رابطه با این به‌روزرسانی درباره اینکه چه ماشین‌های جدیدی به بازی اضافه خواهند شد، بوده است. یکی از کاربران معتقد است که هوندا فیت، آئودی تی‌تی، پورشه 962، تویوتا AE86 و رنو 8 ماشین‌های جدیدی خواهند بود که قرار است به بازی اضافه شوند. البته این فقط نظر یکی از کاربران بود و باید تا زمان انتشار به‌روزرسانی صبر کنیم تا ببینیم که دقیقاً چه ماشین‌های جدیدی به بازی اضافه خواهند شد.

Gran Turismo Spor t

Gran Turismo Sport از زمان انتشار خود در اکتبر 2017 عملکرد نسبتاً خوبی را به نمایش گذاشته است. بر اساس آمار منتشر شده، در تاریخ مارس 2019 بیش از 7 میلیون نفر Gran Turismo Sport را تجربه کرده‌اند و طی تقریباً دو سال گذشته ماشین‌های جدید، مسیرهای مسابقه‌ جدید، لیگ‌های جدید و موارد زیاد دیگری به بازی اضافه شده‌اند. اگر از طرفداران Gran Turismo Sport هستید، به نظر شما چه ماشین‌های جدیدی قرار است به بازی اضافه شوند؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.