Cyberpunk
یحیی رحیمی

فروشگاهی لهستانی از عرضه Cyberpunk 2077 در ماه نوامبر خبر داد

یحیی رحیمی 3 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
596 بازدید

Cyberpunk 2077 از بازی های مورد انتظار نسل حاضر است. همین دیروز بود که در مورد تاریخ انتشار The Last of Us Part 2 خبر دادیم به نظر می رسد که یک فروشگاه دیگر نیز تاریخ انتشار Cyberpunk 2077 را اعلام کرده است.

این تاریخ های اعلام شده تنها در حد شایعه می مانند و بعید است که شاهد چنین چیزی باشیم و شاید بیشتر حالت سر و صدا و تبلیغ فروشگاه را داشته باشد. به هرحال همین فروشگاه که تاریخ انتشار The Last of Us 2 را اعلام کرده بود، گفته است که بازی Cyberpunk 2077 نیز در تاریخ 28 نوامبر 2019 برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

بزرگ ترین مشکلی که وجود دارد این است که تاریخ عرضه بازی مصادف با روز پنج شنبه است و هیچ گونه بازی در این روز منتشر نمی شود و عجیب تر از همه آن است که 28 نوامبر نیز در آمریکا روز شکرگذاری یا به اصطلاح Thanksgiving Day است و هیچ فرد عاقلی بازی خود را در این روز منتشر نمی کند. در روزهای تعطیل بیشتر کسب و کارها بسته هستند و به همین دلیل فروش خوبی را شاهد نخواهند بود.

البته انتشار در چنین تاریخی به معنی آن است که Cyberpunk 2077 برای جمعه سیاه آمریکا آماده خواهد بود و این روز نیز خریدهای بسیار زیادی انجام می شود و معمولا فروش بسیار بالایی عاید کمپانی های ناشر بازی های ویدیویی می شود. هر چند که این بازی می تواند چند روز قبل از آن منتشر شود و هنوز به جمعه سیاه برسد.

نمی دانیم که Cyberpunk 2077 در چه تاریخی منتشر خواهد شد و استدیو CD Projekt Red نیز قول داده است که در E3 امسال جزئیات بیشتری از این بازی را رونمایی کند. اخیرا استدیو گفته است که محصول نهایی با آنچه در ویدیوها دیده اید تفاوت دارد و باید دید که چه در انتظار ماست. احتمال این وجود دارد که بازی برای سال 2020 آماده انتشار شود و هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.