Mortal-Kombat-11
یحیی رحیمی

شخصیت های حاضر در DLC بازی Mortal Kombat 11 لو رفت

یحیی رحیمی 3 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
978 بازدید

امروز قرار است که بازی Mortal Kombat 11 به طور رسمی به بازارها عرضه شود. مدت عدیدی است که خبرهای متعددی از این بازی را دریافت می کنیم و تقریبا هر چند روز یک بار یک ویدیو از آن را مشاهده کرده ایم. به تازگی یکی از کاربران Reddit اطلاعات جالبی در مورد این بازی کسب کرده است و به نظر می رسد که شخصیت های موجود در DLC این بازی لو رفته باشد.

این شخصیت ها قرار است از طریق بسته های مخصوصی به نام Kharacter Packs در دسترس بازیکنان قرار گیرند و البته این بسته های پولی هستند. حالا اما شخصیت های موجود لو رفته اند و البته این خبر را با دید شک و تردید نگاه کنید و زیاد به اسم های موجود در این صفحه دلالت نکنید که این اسم ها تنها با جستجو در کدهای بازی به دست آمده اند.

هر چند که اطلاعات فاش شده توسط دیگر کاربران Reddit تایید شده است اما شگفت زده نشوید اگر این لیست از شخصیت ها دوباره تغییر کنند. در زیر می توانید تمام شخصیت های موجود در DLC های Mortal Kombat 11 را مشاهده کنید و متاسفانه Shaggy جزو آن‌ها نیست.

لیست جالبی از مبارزان را پیش روی خود داریم و اگر به یاد داشته باشید، شخصیت های Sindel، Nightwolf و Shang Tsung در Mortal Kombat 2011 نیز حضور داشتند و Sheeva نیز از تازه کارهاست. تمام شخصیت های دیگر به جز Sheeva، قبلا در Mortal Kombat X حضور داشته اند و ممکن است که بعضی از آن‌ها نیز قابل بازی کردن نبوده باشند اما بالاخره جدید نیستند.

Mortal Kombat 11 از شخصیت های Alien، Jason Voorhees، Leatherface و Predator به عنوان شخصیت های مهمان استفاده کرد و در نسخه جدید نیز شاهد Terminator و Ash هستیم. DLC ها ماهی یک بار عرضه خواهند شد. البته حضور Joker نیز در این بازی کمی عجیب به نظر می رسد و خدا می داند دنبال چه است.

NetherRealm قول داده بود که دیگر از شخصیت های دنیای DC استفاده نکند و با توجه به اینکه هنوز تحت مالکیت Warner Bros قرار دارد، وجود جوکر عجیب تر از همیشه به نظر می رسد. ممکن است این یک استراتژی تبلیغاتی برای فیلم Joker باشد که قرار است چند ماه بعد به سینماها راه پیدا کنید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.