Star-Wars-Jedi-Fallen-Order
یحیی رحیمی

توسعه دهندگان Star Wars Jedi: Fallen Order دلیل تک نفره بودن آن را توضیح دادند

یحیی رحیمی 3 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
530 بازدید

جنگ ستارگان فرانچایز بسیار محبوبی است و طرفداران سرسختی دارد. EA مدتی قبل امتیاز ساخت بازی های این فرانچایز را خریداری کرد و حالا اخیرا یک عنوان دیگر از این سری به نام بازی Star Wars Jedi: Fallen Order را معرفی کرده است و این بازی قرار است که تک نفره باشد و خبری از بخش آنلاین نیست.

Respawn با این تصمیم خود واکنش های زیادی را شاهد بود و حالا برای پایان دادن به تمامی صحبت ها، توسعه دهندگانش را گرد هم آورده است و آن‌ها نیز دلیل داستانی بودن Star War Jedi: Fallen Order را توضیح داده اند. معمولا EA علاقه ای به بازی های داستانی ندارد و حتما باید پولی از خرید درون بازی به جیب بزند. استدیو Respawn باور دارد که طرفداران Star Wars تنها بازی های داستانی را می پسندند و این شیوه ای است که باید بازی ساخته شود:

هنگامی که ما به جنگ ستارگان نگاه می کنیم و می خواهیم ببینیم که مردم از یک بازی Jedi محور چه می خواهند، جواب ما داستان خواهد بود. این جنگ میان روشنی و تاریکی است و طرفداران عاشق شخصیت ها و دنیای Star Wars هستند و می خواهند به ماجراجویی شگفت انگیزی بپردازند. ما احساس کردیم که می توانیم این خواسته را تنها با یک بازی تک نفره برآورده کنیم و به بازیکنان اجازه دهیم که در دنیای Star Wars غرق شوند.

هر چند که تمام تمرکز Star Wars Jedi: Fallen Order روی داستان است و حرفی از حالت مولتی پلیر نیست؛ اما اخیرا صحبت هایی در مورد المان های آنلاین در این بازی شنیده شده است و احتمالا بازی به طور کامل نیز آفلاین نباشد. قرار است که Star Wars Jedi: Fallen Order در تاریخ 15 نوامبر برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر شود و می توانید ویدیو معرفی بازی را همین جا تماشا کنید.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.