halo_infinite
یحیی رحیمی

توسعه‌دهنده Halo Infinite شایعات وجود حالت بتل رویال در بازی را تکذیب کرد

یحیی رحیمی 3 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
493 بازدید

بتل رویال در حال حاضر به مسئله بسیار بزرگی تبدیل‌شده است و تمام صنعت بازی‌های ویدیویی را دستخوش تغییر کرده است. تقریباً تمام شوترهای محبوب از Call of Duty گرفته تا Battlefield حالت بتل رویال را اضافه کرده‌اند و اخیراً نیز یکی از اعضای داخلی مایکروسافت، ویدیویی از بازی Halo Infinite منتشر کرده بود و در آن شاهد وجود بخش بتل رویال بودیم.

استدیو 343 Industries امروز به این شایعات واکنش نشان داده است و Frank O’Conner گفته است که خبری از وجود چنین بخشی در این بازی نیست. او اخیراً مصاحبه‌ای با ResetEra داشته است و تمام شایعات پیرامون وجود بخش بتل رویال در Halo Infinite را رد کرده است. توسعه‌دهندگان دیگری نیز قبلاً چنین موضوعی را بیان کرده بودند و این اولین بار نیست که در این مورد می‌شنویم.

O’Conner پیرامون چندین مورد اظهارنظر کرده است و گفته است که بخش مولتی پلیر بازی هنوز آن‌چنان‌که باید نهایی نشده است و باید قبل از انتشار تغییراتی در آن ایجاد کرد و اصلاحاتی در این مورد انجام داد. شاید چنین بخشی را در بازی دیگری از سری Halo ببینیم اما نسخه Infinite قطعاً مبرا از بتل رویال خواهد بود. او در این مورد گفته است:

FrankOConnorما تا زمانی که آماده نباشیم، در مورد محتوای انتشار Halo Infinite صحبت نخواهیم کرد. من این ویدیو را ندیده‌ام و تنها سر تیتر خبرها با این مضمون که Halo Infinite دارای حالت بتل رویال خواهد بود را دیده‌ام. وجود بخش بتل رویال در Halo Infinite مدنظر من نیست. این حتی یک بخش اصلی از بازی نیست و خودتان می‌توانید با ایجاد تغییراتی آن را اضافه کنید. تنها یک حالت و مود است. هنوز حالت‌های مولتی پلیر بازی مشخص نشده است و تا پایان روند توسعه نیز این موضوع نهایی نخواهد شد. اما Battle Rifle حتماً وجود خواهد داشت.

آیا علاقه‌مند به گنجاندن ایده‌های دید و بخش‌های جدید در بازی هستم؟ قطعاً! اما اینکه یک عده به جزیره‌ای بروند و آن‌ها یک سری سخنرانی بشنوند؟ نه اصلاً! ما چنین کاری را انجام نمی‌دهیم و برنامه‌ای نیز برایش نداریم. البته می‌توان با تزریق محتوا به قسمت‌های قبلی به‌راحتی بخش بتل رویال را اضافه کرد و این کار خاصی ندارد.

استدیو 343 Industries برنامه‌های زیادی برای Halo Infinite دارد و می‌خواهد تمام تلاش خود را برای خلق یک بازی فوق‌العاده به کار گیرد. این استدیو از خطاهای قبلی خود درس گرفته است و به نظر می‌رسد که در حال برطرف کردن آن باشد. باید صبر کرد و دید چه در پیش داریم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.