the-last-of-us-part-2
یحیی رحیمی

یک فروشگاه لهستانی تاریخ انتشار The Last of Us 2 را اعلام کرده است

یحیی رحیمی 3 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
694 بازدید

استدیو NaughtyDog و کمپانی بزرگ سونی در مورد تاریخ انتشار و همچنین جزئیات بازی The Last of Us 2 بسیار ساکت عمل کرده اند و به همین دلیل گمانه زنی های زیادی در این مورد وجود دارد. کارگردان بازی نیز اخیرا خبر از پایان یافتن تصویربرداری و موشن کپچر بازیگران اصلی و البته خود صحنه آخر بازی داده است و همه مشتاق شنیدن در مورد تاریخ عرضه بازی هستند.

اخیرا یک فروشگاه لهستانی به نام ProGamingShop تاریخ انتشار این بازی محبوب را اعلام کرده است و بر این اساس روز 27 سپتامبر 2019 شاهد عرضه The Last of Us 2 خواهیم بود این فروشگاه به تازگی بزای را در لیست انتشار قرار داده است و در کنار بازی تاریخ 27 سپتامبر مشاهده می شود. همچنین تصویر جعبه بازی نیز در کنار آن قرار داده شده است که در ادامه می توانید آن را ببینید.

فروشگاه های فروش بازی البته تاریخ عرضه بازی های خود را زود به زود ادیت می کنند و بعضی اوقات نیز این تاریخ ها درست از آب در می آیند و بعضی اوقات نیز خیر. در نتیجه زیاد آن را جدی نگیرید. البته خود فروشگاه پلی استیشن نیز The Last of Us را حزو بازی هایی که امسال عرضه خواهند شد طبقه بندی کرده است و این اتفاق جدیدی نیست اما به هر حال این تاریخ نیز منطقی به نظر می رسد.last-of-us-part-2-retailer-release-date

با توجه به پیشرفت هایی که اخیرا استدیو NaughtyDog در زمینه تولید بازی داشته است، انتشار The Last of Us 2 در سال 2019 دور از ذهن نیست. همان طور که گفتیم، فیلم برداری صحنه های اصلی بازی به پایان رسیده است و اختمالا در آخرین مراحل ساخت و تولید باشیم هر چه باشد بااید منتظر اخبار بیشتر بمانیم. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.