Days Gone
دانلود بازی Days Gone برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Days Gone برای PS4

پارسی گیم 2 اردیبهشت 1398 28 دیدگاه
33,044 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Days Gone برای پلی استیشن 4

انسان‌ها همیشه در جدالی بزرگ برای بقا و پایداری بوده‌اند و اگر نگاهی به تاریخ پرفرازونشیب انسان بیندازید، می‌توانید عطش انسان برای فرار از مرگ و رسیدن به قدرت برتر را درک کنید. هر چه پیش می‌رویم به‌سوی همان اهداف اولیه بازمی‌گردیم و حالا تصور کنید که آخرالزمان رسیده باشد و دیگر مجالی برای رفاه و اهداف سرمایه‌داری نمانده باشد و هزاران زامبی مانند کنه به دنبال شما بدوند و ضربان قلبتان تا آخرین حد بالا رفته باشد. حالا فرض کنید که شما یک موتورسیکلت خفن نیز همراه خوددارید و باید تا می‌توانید بکشید و فرار کنید. این ایده‌ای بوده است که توسعه‌دهندگان بازی Days Gone را به سمت خود کشیده است و سونی می‌خواهد بعد از بازی The Last of Us تجربه دیگری از ژانر بقا و ترس را به جان ما بیندازد و اقبال خود را باز بسنجد.

Deacon St. John یک شخصیت کلاسیک و عشق موتور است و ما را به قلب دنیایی پر از خطر و تاریکی می‌کشاند. او قبل از اینکه مصیبت تمام دنیا را فرابگیرد برای خودش آرزوهایی داشته است و دل یک دختر دانشمند را نیز به دست آورده بود و به رمانتیک‌ترین شیوه و در میان درختان جنگل، از او خواستگاری کرده بود و تنها امید آینده‌ای پر از آرامش و خوشی را در سرمی پروارند. از شانس او واقعه‌ای عجیب رخ می‌دهد و بیشتر بشریت در حمله‌ای تلخ از میان می‌روند و هر آنکه باقی‌مانده است نیز یک‌مشت روانی و انسان‌های تغییریافته است که در فکرشان تنها کشتن و کشتن تکرار می‌شود.

Days GoneDeacon که قبلاً از جایزه بگیرهای مشهور منطقه بوده است، کار با اسلحه را خوب بلد است و می‌داند که این فلز سرد در چنین زمانی چه نعمتی است. بازی از دید سوم شخص روایت می‌شود و البته دنیای آن نیز جهان باز است و می‌توانید هر نقطه‌ای از نقشه را برای پیدا کردن منابع یا کشتن چند موجود خبیث بگردید و فقط مواظب باشید که خود را به دردسر نیندازید که زامبی‌ها مانند مور و ملخ روی سرتان خراب خواهند شد. جذاب‌ترین بخش Days Gone اما موتورسیکلت اوست و این یار شفیق شما بسیار کاربردی است و جانتان را از موقعیت‌های عجیبی نجات خواهد داد و البته باید خوب به آن برسید و قطعه‌های مختلفی برای ارتقایش پیدا کنید و بالاخره آن را تازه‌نفس نگه‌دارید که در این دنیای تاریک رفیقی بهتر از او را پیدا نمی‌کنید. حداقل او که شمارا نمی‌کشد!

استدیو SIE Bend Studio خلاقیت خود را با Days Gone به اوج رسانده است و در این بازی نه‌تنها با موجودات عجیب‌وغریب روبه‌رو خواهید شد، بلکه انسان‌ها نیز دشمن کله سر شما هستند و انگار قرار نیست در آخرالزمان نیز یاد بگیریم کنار یکدیگر باید بایستیم و پشت‌هم باشیم. به‌هرحال قبیله‌های گوناگونی در محیط گسترده بازی وجود دارند و در مأموریت‌هایی با آن‌ها نیز سروکله خواهید زد و البته آن‌ها کله‌شق‌تر از این زامبی‌های خانمان‌سوز هستند و درنتیجه به چشم خود نیز اعتماد نکنید. بیشتر بازی بر پایه مخفی‌کاری پیش می‌رود اما صحنه‌های اکشن نیز کم نیستند و حتماً کشتن چندتایی از این کله خراب‌ها سرحالتان خواهد آورد.

راهنمای قدم به قدم بازی Days Gone

راهنمای قدم به قدم بازی Days Gone

بازی Days Gone توسط استدیو SIE Bend Studio ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Days Gone با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Days Gone

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های مبارزه اما کند کردن زمان است و می‌توانید برای چند ثانیه هم که شده دشمن را متوقف کنید و دسته‌دسته آن‌ها را به جهنم بفرستید. پیدا کردن بسته‌های سلامت و افزایش خون اما حیاتی‌ترین موضوع هستند و اگر صدمه ببینید باید فکری به حال دل زارتان بکنید. پیشنهاد می‌کنیم زیاد درگیر مبارزات سنگین نشوید که عاقبت خوبی در انتظار شما نخواهد بود. البته کشتن حریف امتیازاتی دارد و می‌توانید از این راه پول کسب کنید و تجهیزات بهتری را خریداری کنید.

مطالب پیشنهادی:

  1. داستان بازی Days Gone
  2. نمرات و بررسی های اولیه Days Gone

سونی درس‌های بزرگی از The Last of Us فراگرفته است و به‌خوبی زیروبم کار با ژانر ترس و بقا را یاد گرفته است و این بار شخصیت‌پردازی را در بالاترین حد خود قرار داده است و Deacon بارها خاطرات قدیمی خود به همراه Sarah را یاد می‌گیرد و اتفاقات تلخی که برای آن دو می‌افتد در پس ذهن ما حک می‌بندد و حس اندوه عمیقی روی دوش Deacon حس می‌شود. دنیا در سراشیبی سقوط است و کشتن دیگر به پایه و اساس این دنیا تبدیل‌شده است. چه‌کار خواهید کرد؟ دست روی دست می‌گذارید و منتظر مرگ می‌نشینید؟ یا اینکه نشان خواهید داد برای بقا چه از دستتان برمی‌آید؟ Days Gone پر از تلخی و شیرینی‌هایی است که برای همیشه در خاطر شما حک خواهد بست. موتور خود را روشن کنید و به دل جاده بزنید، شاید این‌طور خاطرات دست از شما بردارند.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Days Gone is an action-adventure survival horror video game developed by SIE Bend Studio and published by Sony Interactive Entertainment for PlayStation 4. The game uses Unreal Engine 4. Days Gone is an action-adventure survival horror game set in a post-apocalyptic open world, played from a third-person perspective. The player controls Deacon St. John (Sam Witwer), a former outlaw-turned-drifter and bounty hunter who prefers life on the road to wilderness encampments. The game takes place two years after a global pandemic occurred which killed almost all of humanity, and transformed millions of others into “Freakers”, mindl4ess zombie-like creatures that are quickly evolving. In the E3 2016 stage demo, two types of “Freakers” were revealed, Newts and Hordes. In the E3 2017 stage demo, infected animals such as bears and wolves were revealed to also comprise the “Freakers”, and human enemies are revealed to be featured in the game as well.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 38.7 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 26 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 28 دیدگاه
  • Avatar

    سیامک

    مهمان

    با سلام
    خواهشا آپدیت 1.61 این بازی رو هم قرار بدید.
    با تشکر

    پاسخ دهید
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    ببخشید برای بازیDAYS GONEریجن 3 هم میارین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    پویان

    مهمان

    ایا میشه از رو گوشی دانلود کرد بعد انتقال داد به ps4???

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Amin kiani

    مهمان

    سلام دیتای ریجن 2 رو قرار نمیدین؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      saeed diavol در پاسخ به Amin kiani

      مهمان

      ریجن هرچی باشه روی هر پلی فوری میاد فرقی نداره

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام . اگه آپدیت ۱.۳۰ این بازی رو دانلود نکرده باشم ولی ۱.۵۰ رو دانلود کنم تمام محتویات ۱.۳۰ در ۱.۵۰ هم موجوده؟ ممنون میشم جواب بدید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام
      خیر.باید اپدیتها را به ترتیب در محل نصب بازی نصب کنید

  • Avatar

    mostafak

    مهمان

    من دارم بازی دانلود میکنم روی کنسول ولی چون سرعت پایین بود اومدم اینجا ولی حجم بازی متفاوته!!
    برای من زده 62 گیگ باید دانلود بشه ولی شما حجم رو 39 گیگ زدید!!
    نسخه فشرده شده ای چیزی هست فایل هاتون؟!
    یا متفاوته به کل؟!

    پاسخ دهید
  • Avatar

    milad

    مهمان

    خیلی باحاله…

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 28 دیدگاه