xbox
یحیی رحیمی

کنسول نسل بعدی Xbox پیشرفته تر از PS5 خواهد بود

یحیی رحیمی 1 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
573 بازدید

سونی اخیرا اطلاعات کلی سخت افزار بازی نسل بعدی خود به نام کنسول PS5 را به اشتراک گذاشته است و حالا می دانیم که این کنسول دارای حافظه SSD خواهد بود و همچنین قطعات پردازشی و گرافیکی آن نیز پیشرفته و مدرن خواهند بود. قرار است که قابلیت Ray-Tracing نیز همراه کنسول باشد و البته پشتیبانی از واقعیت مجازی و Backward Compatibility را نیز نباید از یاد برد. اما نسل بعدی Xbox چه؟

PS5 تنها اسب مسابقه نیست و مایکروسافت نیز برنامه های زیادی برای نسل نهم کنسول ها دارد. بر اساس اطلاعاتی که در دست داریم، مایکروسافت در کنفرانس E3 امسال از Xbox های جدید رونمایی خواهد کرد و فعلا تمام تمرکز روی مشخصات سخت افزاری این سیستم است. بسیاری می خواهند ببینند که آیا سخت افزار آن مشابه کنسول سونی خواهد بود یا اینکه مایکروسافت برنامه دیگری در سر دارد.

یکی از ژورنالیست های صنعت بازی های ویدیویی اما در حساب توییتر خود اطلاعات جالبی را به اشتراک گذاشته است. او گفته است که چندین فرد از داخل مایکروسافت تایید کرده اند که Xbox Anaconda سخت افزار پیشرفته تری نسبت به PS5 خواهد داشت. این کد رمز Xbox جدید است و قبلا نیز آن را دیده بودیم. به نظر می رسد که مایکروسافت به دنبال آن است که قدرتمندترین کنسول موجود در بازار را به اسم خود بزند و در حال حاضر نیز Xbox One X چنین اسمی را به دوش می کشد.

بر اساس گزارش های اخیر می توان تایید کرد که مایکروسافت در حال کار روی دو نسخه از Xbox است و اسم رمز آن‌ها نیز Anaconda و Lockhart خواهند بود. Lockhart نسخه ارزان تر Xbox و Anaconda نیز قدرتمندتر خواهد بود و قیمتی مانند Xbox One X خواهد داشت. مایکروسافت همین چند روز پیش یک نسخه جدید از Xbox One به نام Xbox One S All Digital Edition را معرفی کرد و مشکلی در طراحی و ساخت کنسول ندارد.

باید منتظر کنفرانس مایکروسافت در E3 2019 باشیم و ببینیم که چه در انتظار ماست. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.