Fortnite
کیوان آمیرزاده

راهنمای چالش های بازی Fortnite – فصل هشتم – هفته‌ی چهارم

کیوان آمیرزاده 28 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,017 بازدید

چالش‌های هفته‌ی چهارم فصل هشتم بازی‌ Fortnite در دسترس بازیکنان قرار گرفته است که تقریباً هیچ یک از آن‌ها چالش‌برانگیز و سخت نیستند. در این مقاله به شما در کامل کردن سریع‌تر این چالش‌ها، راهنمایی خواهیم کرد.

چالش‌هایی که برای تمام بازیکنان در دسترس است:

1- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: در Tilted Towers فرود بیایید).

این چالش، یکی از تکراری‌ترین و حوصله سر برترین چالش‌های بازی فورتنایت است که در اکثر هفته‌‌ها حضور دارد. شما باید در مکان‌های مشخص شده فرود بیایید تا مرحله‌ی بعدی و مکان بعدی برای شما مشخص شود. دقت داشته باشید که نمی‌توانید در یک بازی بیش از یک مرحله را انجام دهید.

Fortnite

2- از Baller در 5 بازی مختلف استفاده کنید.

Baller همان وسیله‌ی نقلیه‌ی جدیدی است که همانند یک حباب، به شکل یک توپ بزرگ است و بازیکنان با سوار شدن در این ماشین‌ها، می‌توانند این چالش را پیش ببرند. اگر استفاده از این ماشین‌ها را دوست ندارید، با سوار و پیاده شدن هم این چالش جلو می‌رود و لزومی ندارد که حتماً با آن مسافتی را طی کنید. این ماشین، معمولاً در ایستگاه‌های هواپیمایی و مقر دزدان دریایی پیدا می‌شود.

3- با استفاده از اسلحه‌ی دوربین‌دار و یک اسلحه‌ی صدا خفه‌کن دار، یک بازیکن را بکشید.

شما باید با استفاده از دو اسلحه‌ی ذکر شده، بازیکنی را بکشید که در واقع با کشتن دو بازیکن، این چالش کامل می‌شود. سلاح‌های دوربین دار صرفاً به Sniper Rifle ها محدود نمی‌شود و یک نوع Assault Rifle و کلت دوربین دار نیز در بازی وجود دارد. در مورد سلاح‌های صدا خفه‌کن دار، سلاح‌های SMG، Assault Rifle و Sniper Rifle وجود دارند که کشتن بازیکنان با هر کدام از این سلاح‌ها که دوست داشتید، چالش را جلو می‌برد.

چالش‌هایی که فقط دارندگان بتل‌پس به آن‌ها دسترسی دارند:

4- با پرتاب کردن خودتان از درون Cannon ها، 25 عدد سازه را خراب کنید.

شما می‌توانید شخصیت خود را درون توپ‌های دزدان دریایی کنید و با پرتاب کردن خود، به سازه‌ها آسیب برسانید. با استفاده از این قابلیت، بازیکنان باید 25 سازه را نابود کنند که برعکس ظاهر آن، چالشی بسیار آسان است. دقت داشته باشید که لزومی ندارد که سازه‌ها را دشمن ساخته باشد و شما با پیدا کردن یک توپ در مقر دزدان دریایی، می‌توانید خودتان یک دیوار چوبی بسازید و خود را به سمت آن‌ها شلیک کنید. با این روند، در یک بازی می‌توانید این چالش را کامل کنید.

Fortnite

5- دو عدد گنج دفن شده را پیدا کنید.

آیتم جدیدی در فصل هشتم به بازی اضافه شده است که به شکل یک نقشه‌ی گنج است و بازیکنان با برداشتن و دنبال کردن آن، به مکانی مشخص می‌رسند و با استفاده از تبر خود، می‌توانند صندوقی را از زیر زمین پیدا کنند. شما با پیدا کردن 2 صندوق به وسیله‌ی این آیتم، می‌توانید این چالش را کامل کنید. برای کامل کردن این چالش، عجله نکنید و صرفاً منتظر باشید تا این آیتم را پیدا کنید.

6- سه دشمن را در Happy Hamlet یا Pleasant Park بکشید.

فرقی ندارد کدام منطقه را انتخاب می‌کنید؛ کشتن سه دشمن در این مکان‌ها چالش شما را کامل می‌کند. دقت داشته باشید که شما می‌توانید به صورت ترکیبی می‌توانید دشمنان را بکشید و لزومی ندارد که تمام دشمنان را در یک مکان بکشید. Pleasant Park به دلیل شلوغی، مکان بهتری برای بازیکنان حرفه‌ای‌تر است و Happy Hamlet به دلیل خلوت‌تر بودن، مکان بهتری برای تازه کاران است تا راحت‌تر تفنگ مخصوص خود را پیدا کنند.

7- چالش‌های مرحله‌ای (مرحله‌ی اول: در یک بازی، 60 نفر را پشت سر بگذارید).

وارد مود Solo شوید و سعی کنید جزو 35 نفر اول شوید تا این مرحله کامل شود. مراحل بعدی نیز زنده ماندن طولانی‌تر است و باید نفرات بیشتری را پشت سر بگذارید که نیاز به مهارت بالا و فرود آمدن در مناطق خلوت‌تر را دارد. این چالش در طی بازی‌های زیاد، خود به خود کامل خواهد شد.
ستاره‌ی مخفی این هفته، به شکل یک بنر دز نزدیکی کوه آتشفشان است که مکان دقیق آن بر روی عکس مشخص شده است.

Fortnite

نبع: پارسی گیم

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.