GTa Online
یحیی رحیمی

با تخفیف ها و مسابقات این هفته GTA Online آشنا شوید

یحیی رحیمی 1 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
1,125 بازدید

کمپانی Rockstar Games پشتیبانی فوق العاده ای از Grand Theft Auto V به عمل آورده است و بخش آنلاین این بازی واقعا شاهکار است. هر هفته یک سری جوایز و مسابقات برای کاربران بازی GTA Online در نظر گرفته می شود و این هفته نیز از از قاعده مستثنی نیست و برای فهمیدن مسابقات و جوایز همراه پارسی گیم باشید.

از امروز تا 24 آوریل می توانید برای انجام دادن مراحل و ماموریت های Contact Mission و Doomsday Scenario Finale، جوایز دوبرابر از حالت عادی دریافت کنید و بالاخره با دریافت این جوایز سری به فروشگاه بزنید و حالی به احوالتان بدهید.

برای شروع ماموریت Contact Mission لازم است که ابتدا به یکی از شخصیت های Gerald، Lamar، Ron، Trevor، Lester یا Simon زنگ بزنید و بعد از آن ماموریت شروع خواهد شد و راهنمایی های لازم به شما داده می شود. برای ماموریت Doomsday Scenario Finale نیز لازم است که خودرویی به نام Mount Chilliad را به دست بیاورید و روی این خودرو یک سلاح قدرتمند سوار شده است که همه چیز را در کسری از ثانیه نابود می کند.

GTa Online

همچنین بسته الحاقی Doomsday Heist رایگان است و باید برای تمام بازیکنان در دسترس باشد و اگر تا به حال آن را دریافت نکرده اید، می توانید از صفحه استیم بازی آن را اضافه کنید. برای ماموریت های دزدی GTA Online نیز تخفیف 40 درصدی روی تجهیزات کاربردی و سلاح های موردنیاز صورت گرفته است. همچینن یک سری مسابقات برای خودروهای تنومند و به اصطلاح Muscle Cars نیز در نظر گرفته شده است و از 23 آوریل تا 24 آوریل قادر به انجام آن‌ها خواهید بود.

همچنین می توانید تا روز 24 آوریل نیز Counterfeit Cash Factory Grand Senora Desert را با قیمت 100 هزار دلار داخل بازی بخرید که البته در حال حاضر حدود 89 درصد تخفیف خورده است. در زیر نیز می توانید دو مسابقه نام برده را ببینید. از این هفته خود لذت ببرید!

  • April 19 – 22: Route 68 (locked to Muscle)
  • April 23 – 24: Wiwang Park (locked to Sports)

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.