GTA V
یحیی رحیمی

GTA 6 در رزومه کاری یکی از کارمندان قبلی Rockstar مشاهده شد

یحیی رحیمی 1 اردیبهشت 1398 1 دیدگاه
3,646 بازدید

سری بازی های Grand Theft Auto دیگر تبدیل به رگ و خون ما شده اند و هیچ کسی را نمی توان پیدا کرد که این بازی را نشناسد. نسخه پنجم آن به نام GTA V طرفداران زیادی کسب کرد و مدت زیادی از انتشار آن می گذرد و همین باعث شده است که بسیاری شروع به گمانه زنی در مورد نسخه بعدی کنند و با توجه به اطلاعاتی که جدیدا کسب شده است، بازی GTA 6 در دست ساخت و تولید قرار دارد.

اخیرا رزومه کاری فردی که قبلا در بخش هند کمپانی Rockstar کار می کرده است بیرون آمده است و نکات جالبی را کف دست همه گذاشته است. او که یک طراح به نام Bibin Michael است، قبلا روی GTA V کار کرده است و البته Red Dead Redemption 2 نیز جزو کارهای او بوده است. به نظر می رسد که او روی GTA 6 نیز کار کرده است.

در روزمه کاری Michael می توانیم به صراحت GTA 6 را مشاهده کنیم و او بین ماه های دسامبر 2017 و آوریل 2018 روی طراحی خودروهای GTA 5 DLC و GTA 6 در دفتر کاری هند کمپانی Rockstar کار کرده است. البته در رزومه او اسمی از Red Dead Redemption 2 دیده نمی شود اما در بخش تشکر از کارکنان، اسم او نیز دیده می شود.

به نظر می رسد که او در اصل روی این پروژه کار کرده است اما جزو افراد اصلی و هسته اصلی نبوده است و تنها به عنوان یک هنرمند پاره وقت روی توسعه Red Dead Redemption 2 کار کرده است. این اطلاعات توسط یکی از کاربران فروم GTA پیدا شده است و حتی خود این فرد نیز صحت آن‌ها را تایید نمی کند و باید منتظر خود بیانات Rockstar در این مورد باشیم.

Rockstar در آن سو علاقه ای به حرف زدن پیرامون بازی های خود ندارد. همین الان هم بسیاری منتظر نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 هستند و Rockstar چیزی کف دستشان نگذاشته است. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    hasan

    مهمان

    gta6 کی می یاد

    پاسخ دهید