دانلود بازی Civilization V Brave New World برای PC
دانلود بازی Civilization V Brave New World برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Civilization V Brave New World برای PC

پارسی گیم 30 اردیبهشت 1398 9 دیدگاه
17,298 بازدید

دانلود بازی Civilization V Brave New World برای کامپیوتر

کمتر گیمری را می‌توان پیدا کرد که دوستدار سبک استراتژی باشد اما نام بازی Civilization را نشنیده باشد. این سری بازی، یکی از مشهورترین و قوی‌ترین بازی‌های سبک استراتژی نوبتی است که محتویات بسیار زیادی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در این بازی، ملیت‌های بسیار زیادی حضور دارند و زمان بازی از تاریخ باستان شروع می‌شود و در نهایت به عصر فضایی به اتمام می‌رسد. هر دوره‌ی تاریخی که در بازی شروع می‌شود، کاملاً خاص به دوره‌های تاریخی دیگر است و هر ملیت، در دوره‌ای خاص می‌درخشد. این‌ها تنها بخشی از جزئیات بسیار زیاد بازی Civilization V است که آن را تبدیل به یکی از پرطرفدارترین بازی‌های استراتژی موجود می‌کند.

Civilization V: Brave New World، نسخه‌ی اصلی بازی به همراه بسته‌ی الحاقی آن است که این بسته‌ی الحاقی، محتویات بسیار زیادی به بازی اضافه می‌کند که می‌توان به اضافه شدن 9 تمدن، 8 عجایب تاریخی، 20 نیروی نظامی و ده‌ها محتوای بزرگ جدید دیگر اشاره کرد. در بازی Civilization V، سیاست نقش بسیار پررنگ و مهمی را ایفا می‌کند و قرار نیست که شما همانند بازی‌هایی مثل Age of Empires مدام در حال مبارزه باشید. نوبتی بودن بازی، باعث می‌شود تا بازیکنان زمان بسیار زیادی برای پیاده‌سازی سیاست‌های مختلف داشته باشند. شما می‌توانید با رهبر تمدن‌های دیگر صحبت کنید و نقشه‌های سیاسی طولانی مدتی را پیاده‌سازی کنید یا در کنگره‌ی جهانی، کشوری را تحریم کنید و یا صادر کالایی را ممنوع کنید! در این بازی، روش‌های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارد تا یک تمدن را بدون هیچ‌گونه جنگی از بین برد و یا آن را تصاحب کرد. البته این مسئله به این معنا نیست که بر روی جنگ‌های بازی کار نشده و برعکس، جنگ‌های و مبارزات بازی نیز بسیار چالش برانگیز و جذاب هستند و اگر سیاست درستی در انتخاب‌ نیروهای نظامی خود نداشته باشید، علاوه بر اینکه شکست خواهید خورد، از دید دنیا، یک کشور جنگ طلب شناخته خواهید شد و ممکن است تمام تمدن‌های بازی برای نابود شما دست به کار شوند و تمدن شما را به طور کامل از بین ببرند. در بازی می‌توان از روش‌های مختلفی پیروز بازی شد، پیروزی نظامی که باید کل دنیا را تصاحب کنید، پیروزی دانشی که باید قطعات مربوط به ساخت یک شی فضایی را کامل کنید و تمرکز اصلی خود را بر روی ارتقای دانش خود کنید، پیروزی فرهنگی که باید طرز پوشش و رفتار اکثر دنیا را همانند خود کنید که نیاز به تمرکز بر روی شبکه‌های اجتماعی است و پیروزی دینی که باید کل دنیا را به دین و آئین خود دعوت کنید. روش‌های بسیار زیادی برای پیش بردن بازی وجود دارد و هیچ لزومی ندارد که شما صرفاً بر روی جنگ و یا سیاست تمرکز کنید. تفرقه‌ی دینی و یا فرهنگی در یک کشور، می‌تواند باعث فروپاشی آن شود و اگر شما با سیاست عمل کنید، می‌تواند دشمنان خود را از هر روشی که دوست داشتید نابود کنید.

اگر از دوستداران سبک استراتژی نوبتی هستید که سیاست نقش بسیار مهمی در آن داشته باشد، بازی مانند Civilization V پیدا نخواهید کرد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows® XP SP3/ Windows® Vista SP2/ Windows® 7
Processor: Intel Core 2 Duo 1.8 GHz or AMD Athlon X2 64 2.0 GHz
Memory: 2GB RAM
Graphics:256 MB ATI HD2600 XT or better, 256 MB nVidia 7900 GS or better, or Core i3 or better integrated graphics
DirectX®: DirectX® version 9.0c
Hard Drive: 8 GB Free
Sound: DirectX 9.0c-compatible sound card
Note: Optimized for the touch-screen Ultrabook™ device

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows® Vista SP2/ Windows® 7
Processor: 1.8 GHz Quad Core CPU
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 512 MB ATI 4800 series or better, 512 MB nVidia 9800 series or better
DirectX®: DirectX® version 11
Hard Drive: 8 GB Free
Sound: DirectX 9.0c-compatible sound card
Note: Optimized for the touch-screen Ultrabook™ device

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The expansion adds nine Civilizations, eight Wonders (the Parthenon, Broadway, Globe Theatre, Borobudur, the Uffizi, the Red Fort, Prora and the International Space Station), eight buildings, twenty units such as the Winged Hussars and Zulu Impi, two scenarios (American Civil War and Scramble for Africa), a new Trade Route system using Caravans and Cargo Ships trade units, Ideologies, the World Congress which expands the diplomatic aspect of the game, and an improved Cultural Victory including Tourism, Archaeology and a Great Work mechanic to the core-game. Thus the Great Artist has changed a lot with the features above, along with Great Musician and Great Writer. The expansion pack includes and expands on all of the mechanics of Gods & Kings. Brave New World reintroduces Christianity to split into three religion branches, Catholicism, Eastern Orthodoxy and Protestantism.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    pouyan

    مهمان

    سلام من بازی رو بدون مشکل نصب کردم .تمامی مراحل نصب رو هم انجام دادم حتی کرک .ولی وقتی میخام شروع کنم هیچ اتفاقی نمیوفته حتی یک ساعتم صبر کنم بازم هیچی نه اروری نه چیزی .چکار باید کنم ؟ویندوزمم اپدیت کردم حتی کارت گرافیکمو ولی بازم حل نشد ممنون میشم راهنماییم کنین

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محسن

    مهمان

    سلام من وقتی میخوام بازی رو نصب کنم این ارور رو میده supports the software developers if you like this game buy it

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محسن

      پشتیبانی

      سلام
      بازی را کرک کنید

    • Avatar

      محسن در پاسخ به محسن

      مهمان

      مراحل کرک کردن رو توضیح بدید ممنون میشم

    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محسن

      پشتیبانی

      سلام
      محتویات پوشه کرک را در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید

  • Avatar

    امیر

    مهمان

    سلام بعد از نصب بازی این اخطار رو میگیرم:
    the code execution cannot proceed because d3dx9_42.dll was not found.”
    با کرک کردن (کپی محتوی فولدر کرک در محل نصب بازی) هم مشکل برطرف نشد.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر

      پشتیبانی

      سلام
      نرم افزار دایرتکس را نصب و بروزرسانی کنین

  • Avatar

    امیر

    مهمان

    سلام،حین کلیک کردن رو بازی به صفحه مربوط به استیم میره

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر

      پشتیبانی

      سلام
      کرک کنید.