پارسی گیم

دانلود بازی The Darkness II برای PS3

پارسی گیم 19 اردیبهشت 1398 بدون دیدگاه
7,552 بازدید

دانلود بازی The Darkness II برای پلی استیشن 3

بازی The Darkness یکی از به یاد ماندنی ترین بازی های سال 2007 بود. گروه های مافیایی در دنیایی با اتمسفر تاریک و داستانی درگیر کننده ویژگی های نسخه ی اول بودند. اما بر خلاف قبل بازی قبلی، ساخت نسخه ی دوم  بر عهده ی استدیو Digital Extremes است. این استدیو سابقه ی خوبی در ساخت بازی دارد. بازی های موفق Bioshock و Warframe در کارنامه ی آن دیده می شوند. بازی حس و حال گذشته را ندارد اما همچنان خشونت در آن موج می زند. بهتر است اشاره کنم، بازی های The Darkness برگرفته از کامیک بوکی با همین نام هستند. برای همین نسخه ی دوم گرافیکی کامیک مانندی دارد که این موضوع در نسخه ی قبلی دیده نمی شد.

داستان The Darkness 2 در ادامه ی اتفاق نسخه ی قبل می باشد. اگر نسخه ی اول را بازی کرده باشید می دانید شخصیت اصلی بازی Jackie نام دارد و هیولایی تاریک و شیطانی درون بدن او زندگی می کند. خود جکی هم از این مسئله خوشحال نمی باشد. به همین منظور در نسخه ی دوم او راهی برای مهر و موم کردن هیولا درون خود پیدا می کند.  حال Jackie رئیس خانواده ی مافیایی استاکادو است. بازی از جایی شروع می شود که Jackie در حال غذا خوردن در رستوران، مورد حمله یک گروه ناشناس مافیایی قرار می گیرد. Jackie که زخمی شده و در حال مرگ است چاره ای جز آزاد کردن قدرت و تاریکی درون خود ندارد. داستان بازی اصلا ساده و معمولی نیست. در ادامه متوجه خیلی از پیچیدگی های داستانی می شوید. بازی The Darkness 2 از نظر داستانی یک شاهکار در سبک خود محسوب می شود و در ادامه ی داستان، برای بازیکنان سورپرایز های زیادی به همراه  دارد.

بازی در سبک شوتر اول شخص می باشد. اما به جز آن شما شاهد قابلیت های دیگری هستید که The Darkness 2 را از دیگر بازی های هم سبک خود جدا می کند. Jackie می تواند با استفاده از بازوی های شیطانی خود، دشمنان را به معنای واقعی قطعه قطعه کند. استفاده از آن ها بسیار لذت بخش هستند. همچنین ما شاهد شوتینگ ضعیفی نیستیم. استفاده از سلاح ها و شوتینگ بازی بسیار خوب کار شده است. همچنین تنوع سلاح ها قابل قبول هستند و استفاده از آن ها در کنار بازوی های شیطانی بسیار لذت بخش می باشد.  بر خلاف نسخه ی قبلی، اینبار با جمع آوری تجربه ی مورد نظر و پیشروی در بازی، می توانیم کاراکتر اصلی بازی، یعنی قابلیت های جکی و بازوهایش را ارتقا دهیم. در کل، بازی یک شوتر بسیار کوتاه است و برای به پایان رساندن بخش داستانی تنها به 6 ساعت وقت نیاز خواهید داشت. اما در گیم پلی کمی نو آوری دیده می شود و می تواند برای شما لذت بخش باشد. همچنین بازی دارای بخش چند نفره هیجان انگیزی است و اوقات خوشی را برای شما و دوستانتان رقم خواهد زد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The Darkness II is a first-person shooter video game with light role-playing elements[1] developed by Digital Extremes and published by 2K Games which was released in 2012. The Darkness II plays similarly to its predecessor, but with the introduction of new features such as “quad wielding,” a technique which allows Jackie to use both the Darkness’ “Creeping Dark” tendrils and firearms simultaneously. The player has access to one Darkling, who is involved in the plot and useful in various situations.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.