GodOfWar
یحیی رحیمی

کارگردان God of War تایید کرده است که هیچ گونه DLC عرضه نخواهد شد

یحیی رحیمی 29 فروردین 1398 بدون دیدگاه
726 بازدید

یک سالگی بازی God of War فرا رسیده است و از آن زمان تا به حال، طرفداران زیادی جذب این بازی شده اند و منتقدان نیز روی خوشی به آن نشان داده اند. از بهار پارسال که این بازی عرضه شد، همه به این نظر رسیده اند که با یکی از بهترین بازی ها نسل حاضر مواجه هستیم. حالا کارگردان بازی تایید کرده است که خبری از انتشار DLC نیست و به دلتان صابون نزنید.

بسیاری از طرفداران از Cory Barlog پرسیده بودند که آیا شاهد انتشار یک بسته الحاقی در تولید یک سالگی God of War خواهیم بود و آیا خبری در این مورد وجود دارد یا نه؟ او در پاسخ گفته است که هیچ خبری نیست و بی خودی ایده اشتباهی دریافت نکنید. هیچ گونه DLC برای این بازی عرضه نخواهد شد.

سونی برای جشن گرفتن یک سالگی این بازی محبوب، یک تم رایگان و دینامیک از این بازی را عرضه کرده بود و همچنین شاهد یک ویدیو تشکر از طرفداران نیز بودیم. سونی در این ویدیو از تمامی افرادی که God of War را دنبال کرده اند، تشکر کرد و همچنین یک سری آوتارهای جدید نیز در اختیار کاربران قرار داده است که قرار است امروز به رایگان منتشر شوند.

Barlog با پاسخ خود تنها خواسته است که شایعات را در منبع خود بکشد و اجازه ندهد که خبرنگاران شروع به داستان سرایی در این مورد کنند. با این حساب هیچ گونه ادامه و بسته الحاقی برای God of War عرضه نخواهد شد و اگر بازی را تمام کرده اید، این تمام چیزی بود که دریافت کرده اید. البته Barlog قبلا از تلاش استدیو برای توسعه DLC خبر داده بود اما ایده آن‌ها آنقدر گسترده بوده است که خود یک بازی دیگر به شما می آمد و به همین دلیل از ساخت آن صرف نظر کرده اند.

به هر حال هیچ گونه DLC برای God of War عرضه نخواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.