Forza Street
یحیی رحیمی

بازی رایگان Forza Street برای PC و موبایل معرفی شد

یحیی رحیمی 28 فروردین 1398 بدون دیدگاه
2,623 بازدید

مدتی است که شایعات در مورد یک بازی جدید از سری Forza شنیده می شد و همه می گفتند که این بازی برای موبایل خواهد بود. حالا دیشب Eclectic Square بدون هیچ گونه آماده سازی، بازی Forza Street را معرفی کرده است.

این بازی کاملا رایگان است و البته فعلا برای کاربران ویندوز 10 در دسترس است و قرار است که به زودی در دسترس کاربران iOS و Android قرار گیرد. این اولین بار است که یکی از بازی های فرانچایز Forza برای پلتفرمی غیر از PC یا Xbox عرضه می شود و در نوع خودش جالب و قابل توجه است.

Forza Street نسخه ریمیکس شده و باز طراحی شده Miami Street است و انگار مایکروسافت تنها نام Forza را روی آن نهاده است و کار خاصی در این مورد انجام نداده است. گیم پلی به قول توسعه دهندگان یک تجربه سینمایی خواهد بود و این به معنی آن است که با نسخه ای ساده شده سر و کار داریم و کنترل خودروها نیز به سادگی انجام خواهد گرفت و راندن ماشین بیشتر به تصمیمات زمانی و آنی بستگی دارد.

برای نمونه فقط یک دکمه را فشار خواهید داد و موتور به راه خواهد افتاد و گاز می خورد و سپس با دکمه ای دیگر می توان ترمز گرفت و یا اینکه با استفاده از نیتروژن، سرعت کار را بالاتر از حد عادی برد. این گیم پلی برای یک بازی PC فوق العاده ساده است اما وقتی در مورد موبایل حرف می زنیم، همه چیز تفاوت خواهد کرد. Forza Street مسابقات سریع و جذابی را ارایه می دهد که می توان با دوستان به رقابت پرداخت و همچنین خودرو خود را ارتقا داد و بار دیگر قدرتمند تر به میدان قدم گذاشت.

توسعه دهنده گفته است که این بازی دارای یک داستان بی نهایت است و همچنین از ریز تراکنش ها نیز استفاده خواهد کرد و در نتیجه می توان آیتم های مختلفی نیز خریداری کرد. البته این بازی را نمی توان با Forza Horizon 4 مقایسه کرد و انتخاب با شماست.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.