دانلود بازی Pathway برای PC
دانلود بازی Pathway برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Pathway برای PC

پارسی گیم 28 فروردین 1398 بدون دیدگاه
6,932 بازدید

دانلود بازی Pathway برای کامپیوتر

امروزه بسیاری از بازی‌های مستقلی که بر روی داستان و یا گیم‌پلی آن تمرکز شده است، گرافیکی پیکسلی و چند بیتی دارند. بازی Pathway نیز جزو همین دسته از بازی‌ها است که در سبک RPG ساخته شده است و محتویات زیادی در زمینه‌ی گیم‌پلی به بازیکنان ارائه می‌دهد. بازی در سال 1936 جریان دارد و بخش زیادی از بازی، در بیابان‌های مختلف جریان پیدا می‌کند. مبارزات بازی نیز به صورت نوبتی و تاکتیکال است که البته بخش تاکتیکال بازی، استراتژی‌های نسبتا کمی را در مبارزات به شما ارائه می‌دهد. این بازی مستقل، توسط Robotality توسعه یافته است که ماجراجویی‌های جالبی را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

در سال 1936 با قدرت گرفتن نازی‌ها، نفوذ آن‌ها در اروپا و خاورمیانه، افزایش پیدا می‌کند. شایعه‌ای در حال پخش شدن است که نازی‌ها در حال جستجو به دنبال اشیایی قدرتمند و باستانی هستند که می‌تواند نیروهای آن‌ها را قدرتمندتر کند. شما باید گروهی را گردآوری کنید و به جستجو در بیابان‌ها و معبدهای موجود در آفریقا بپردازید تا قبل از اینکه این قدرت بزرگ به دست نازی‌ها بیفتد، آن را پیدا کنید. یکی از ویژگی‌های جالب این بازی، آن است که با شروع کردن بازی جدید، با یک روند متفاوت نسبت به قبل رو به رو خواهید شد که باعث می‌شود ماجراجویی هیچ دو بازیکنی شبیه به یکدیگر نباشد. داستان کلی بازی برای تمام بازیکنان یکسان است اما جزئیاتی که با آن‌ها در طول بازی رو به رو خواهید شد، برای هر بازیکن متمایز با دیگری است. البته 5 بخش داستانی خاص در بازی وجود دارد که کاملاً بر اساس شانس شما انتخاب می‌شود. هریک از این 5 بخش، درجه سختی مخصوص به خود را دارد و در بخش‌های خاصی از داستان، با 4 بخش دیگر متفاوت هستند. انتخاب کردن و تصمیم‌گیری، بخش بزرگی از بازی را تشکیل می‌دهد و بیش از 400 مأموریت در بازی پیدا می‌شود که انتخاب‌های شما در چگونگی روند این مراحل دخیل است. 16 شخصیت قابل بازی در Pathway حضور دارند که در طول زمان با آن‌ها آشنا خواهید شد که هریک شخصیت و توانایی‌های مخصوص خود را در مبارزه دارد. مبارزات بازی نیز به صورت نوبتی است و بیشتر سلاح‌های موجود در بازی، سلاح‌های جنگ جهانی است.

اگر یک بازی ماجراجویی با مأموریت‌های بسیار زیاد را دوست داشته باشید، Pathway به عنوان یک بازی مستقل در این سبک، می‌تواند ساعات طولانی شما را سرگرم نگه دارد اما مبارزات بازی از گستردگی و تنوع بالایی بهره نمی‌برند و ممکن است در طولانی مدت برای بازیکنان خسته کننده باشد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 64-bit
Processor: 2.0 Ghz DualCore CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Intel HD4000 or better, OpenGL 3.3
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10, 64-bit
Processor: 2.0+ Ghz QuadCore CPU
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce 660 or AMD Radeon HD 7000 Series, OpenGL 3.3
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In a time of global turmoil, Nazi influence spreads inexorably across Europe and the Middle East. Rumors are abound of secret excavations and mysterious artifacts, not to mention the odd whisperings and tales of gruesome occult rituals… It’s up to you to assemble a team of bold adventurers, and journey through the deserts, explore bunkers, and temples of Northern Africa to discover their hidden treasures and secrets before they fall into the hands of Nazi forces. You and your companions must work together to overcome overwhelming odds – the fate of the world depends on it!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.