Mortal Kombat 11
یحیی رحیمی

ریز تراکنش‌های Mortal Kombat 11 مشخص شد: Crystal Time پول داخل بازی!

یحیی رحیمی 26 فروردین 1398 بدون دیدگاه
674 بازدید

روز نیست که خبری از بازی Mortal Kombat 11 را در سر تیتر اخبار نبینیم و تا زمانی که این بازی عرضه شود، هر روز بخش جزئی از کار را خواهیم دید. به تازگی جزئیات ریز تراکنش های بازی مشخص شده است و NetherRealm Studios نیز نحوه کار با پول داخل بازی و خریدهای های درون بازی را در استریم جدید خود توضیح داده است.

برای شروع باید به سوال اصلی جواب دهیم، آیا هیچ گونه Loot Box را شاهد هستیم یا خیر؟ باید در جواب بگوییم که خبری از لوت باکس ها نیست و همچنین در Mortal Kombat 11 شاهد خرید آیتم های تزئینی مانند لباس از طریق پول داخل بازی به نام Time Crystals هستیم. این پول مجازی را می توانید از طریق پول واقعی خریداری کنید یا اینکه آن‌ها را با مبارزه به دست آورید.

به نظر می رسد که هیچ کدام از بخش های مختلف بازی قفل نباشند و ریز تراکنش ها تنها به آیتم های تزئینی خلاصه شوند. توسعه دهندگان در استریم دیشب خود به بازیکنان اطمینان دادند که با پرداخت پول نمی شود قدرت بیشتری به دست آورد و همه چیز به توانایی شما در بازی کردن بر می گردد و نگران این موضوع نباشید. در مورد زره و لباس های مخصوص نیز باید بگوییم که تنها نقش نمایشی خواهند داشت و هیچ گونه تغییری در گیم پلی ایجاد نخواهند کرد.

البته آپشن های جالبی برای خرید نیز وجود دارد و مثلا می توانید فیگور خاصی برای اعلام پیروزی خود خریداری کنید و با این کار اعصاب حریف را بیشتر از همیشه به هم بریزید. جالب است که حتی می توانید نحوه معرفی اول بازی را نیز خریداری کنید و گزینه های مختلفی برای شخصی سازی وجود دارند. نگران نباشید که تمام این آیتم ها از طریق خود بازی قابل دسترسی است.

تا زمانی که خود بازی را دریافت نکنیم و آن را بازی نکنیم، نمی توانیم چیزی بگوییم و برای این کار نیز لازم است که تا 23 آوریل منتظر بمانیم.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.