دانلود بازی Fieldrunners 2 برای PC
دانلود بازی Fieldrunners 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fieldrunners 2 برای PC

پارسی گیم 20 اردیبهشت 1398 1 دیدگاه
9,854 بازدید

دانلود بازی Fieldrunners 2 برای کامپیوتر

برای دفاع از دنیا آماده شوید! Fieldrunners یکی از بهترین بازی‌های استراتژیک در نوع خودش است و نسبت به نسخه اول خود پیشرفت‌های بسیار زیادی داشته است. همان ابتدای کار با گرافیک رنگی و زیبایی مواجه می‌شوید که شما را برای مأموریت‌های سخت دل‌خوش و آماده می‌کند. بازی مانند نسخه اول خود بر اساس نجات دنیا ساخته‌شده است و باید از برج‌های قدرتمند خود به‌وسیله سلاح‌های کشنده دفاع کنید و بیگانگان را بیرون برانید؛ مانند تمام بازی‌های دفاع از برج باید از رسیدن دشمن به نقاط موردنظرشان جلوگیری کنید. دشمنان در مسیرهای مشخصی حرکت می‌کنند اما نمی‌توان به‌طور مستقیم سد راهشان شد و به‌جایش باید یک مارپیچ درست کنید و آن‌ها را به دام سلاح‌های مخوف خود بیندازید و راه رسیدن به هدف را ببندید. Fieldrunners 2 توسط استدیو Subatomic توسعه‌یافته است و خود این استدیو نیز آن را برای ویندوز و موبایل منتشر کرده است.

بعضی از نقشه‌های بازی حالت جهان باز نیز ارائه می‌کنند و به این شکل است که می‌توانید آزادانه مارپیچ‌های خود را بسازید و دشمن را به تله بیندازید. همچنین مسیرها نیز متفاوت هستند و می‌توان آن‌ها را ارتقا داد و حتی 2 مسیر ایجاد کرد که البته بعضی مراحل تنها اجازه ایجاد یک جاده را می‌دهند؛ اما موضوع اصلی بازی در مورد برج‌هاست. ابتدا چندین برج ساده در اختیاردارید و شاید برای مراحل اولیه کافی باشند اما هر چه پیش بروید، نیاز به برج‌های قدرتمندتر احساس می‌شود و درنتیجه باید دست به خرج شوید. هر برج را می‌توان 2 بار آپدیت کرد. یکی از گزینه‌های خوب بازی این است که می‌توانید درجه سختی را خودتان تنظیم کنید و درنتیجه هر فردی می‌تواند از Fieldrunners 2 لذت ببرد. البته در نظر داشته باشید که هر چه درجه سخت‌تری انتخاب کنید، بیشتر نیز در بازی خواهید ماند. در مورد گرافیک بازی می‌توان گفت که دوربین حالت بالا پایین دارد و می‌توانید تنها از بالا به نقشه نگاه کنید و نمی‌توانید دوربین را بچرخانید یا زوم کنید.

طراحی گرافیکی Fieldrunners 2 بسیار جذاب و دوست‌داشتنی است و حس خوبی را منتقل می‌کند و به نظر می‌رسد که همه‌چیز با دست کشیده شده باشد. این بازی را می‌توانید بارها و بارها بازی کنید و از آن نوع نیست که بعد از یک‌بار اتمام دیگر چیزی برای ارائه نداشته باشد و می‌توانید ساعت‌ها توسط این بازی سرگرم شوید و خود را به چالش بکشید. مهاجمان به شما حمله کرده‌اند و دیگر زمان استراحت تمام‌شده است و هر چه مانده است یک سلاح و جنگیدن تاآخرین‌نفس است. به کمک مردمتان بیایید و به‌وسیله بمباران هوایی و تله‌های زمینی، دشمن را به خاک و خون بکشانید؛ این Field Runners 2 است تماماً دفاع و دفاع

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows XP Service Pack 3
Processor:Single-core 2.2 GHz
Memory:1 GB RAM
Graphics:OpenGL 1.5 compliant with 256 MB of video RAM, no shader support necessary
Hard Drive:550 MB HD space

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows Vista or 7
Processor:Dual-core 2.4 GHz
Memory:2 GB RAM
Graphics:OpenGL 1.5 compliant with 512 MB of video RAM, no shader support necessary
Hard Drive:550 MB HD space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Fieldrunners 2 offers 25 levels with 4 different zones and backgrounds. Players choose at most 6 types of weapon and 3 types of consumptive item at the start of each level. Fieldrunners 2 also offers 3 levels of difficulty for players, which are casual, tough, and heroic modes. Just like any other tower defense game, players then pick a tower and slap it down on the map, wait for enemies to start to falling, and earn more cash to build more towers.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Mahdi

    مهمان

    سلام
    من این بازی رو نصب کردم و بدون هیچ ایرادی نصب شد
    حالا هرچی میزنم باز بشه هیچ تغییری رخ نمیده . سیستم مورد نیاز رو دارم و ویندوزم ده هست ممنون میشم راهنمایی کنید

    پاسخ دهید