دانلود بازی The Cave برای PC
دانلود بازی The Cave برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Cave برای PC

پارسی گیم 16 اردیبهشت 1398 11 دیدگاه
14,842 بازدید

دانلود بازی The Cave برای کامپیوتر

یک شوالیه، یک دانشمند و یک مسافر زمان به یک غار پناه می‌برند؛ نه این یک جک نیست و با یک بازی تمام عیار طرف هستیم. The Cave یک بازی معمایی و ماجراجویی است که یکی از پروژه‌های ساخته شده توسط Ron Gilert است. او ایده The Cave را برای 20 سال داشته است و بالاخره موفق به ساخت ایده جالب خود شده است. بازی دارای طنزی تلخ است که واقعاً شما را مجذوب خود خواهد کرد. بازی بر اساس یک غار جادویی قدیمی ساخته شده است و این غار دارای تونل‌های فراوانی است و البته انسان‌های زیادی به آن پناه می‌برند. دلیل جادویی بودن این غار این است که بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را در این غار بشناسند و از آینده خود خبردار شوند. داستان پیرامون 7 گناه‌کار است که در تلاش برای جستجوی امیال خود، به مشکل بزرگی می‌خورند. The Cave توسط استدیو Double Fine Productions است و همچنین توسط Sega در سال 2013 روانه بازار شده است.

داستان بازی خیلی عجیب است و ابتدا می‌توانید از بین 7 شخصیت موجود، یکی را انتخاب کنید و سپس ماجراجویی شما شروع می‌شود. معماهای داخل بازی هوش از سر شما خواهند برد و برای نمونه فرض کنید که یک شوالیه هستید و پادشاه برای هر کسی که قادر به آوردن شمشیری جادویی باشد، دخترش را به ازدواجش در می‌آورد. شما وارد اتاقی می شوید که یک اژدها داخل آن است و کلیدی به دست می‌آورید، سپس یادتان می‌رود که در را ببندید؛ به همین شکل یک باره اژدها حمله می کند و پادشاه را از بین می برد! همه چیز به این غار جادویی بر می‌گردد و بازیکن باید به جستجو در آن بپردازد. The Cave در اصل بر اساس المان‌های دو بعدی پایه‌گذاری شده است و البته شمایل بازی کاملاً سه بعدی است. یادتان باشد که هر جایی می‌روید؛ باید آیتم‌های موجود را جمع‌آوری کنید و در این صورت است که تونل‌های جدید برایتان باز می‌شود.

هر کدام از شخصیت‌ها دارای ویژگی منحصربه‌فرد خود هستند و مثلاً یکی از آن‌ها قادر به بالا رفتن توسط طناب است و دیگری می تواند در زمان سفر کند و خود را از درهای بسته عبور دهد. در میانه راه باید مواظب خطرات موجود باشید و به هیچ وجه نباید تن به مرگ بدهید. همه چیز در The Cave روی داستان سوار است و شاهد مبارزه و کشتن فرد دیگری نیستیم و تنها باید داستان خطی بازی را پیش ببریم و ببینیم که در آخر چه بر سر این شخصیت خواهد آمد و کم‌کم آن‌قدر با شخصیت خو می گیریم که تمام زندگی‌اش و دلیل ورودش به غار را درک خواهیم کرد. The Cave امتیازات متوسطی را دریافت کرده است و می تواند ساعت‌ها با معماها و محیط تاریک و مرموزش شما را سرگرم کند. اگر به دنبال بازی هستید که متفاوت از بقیه باشد و داستانش شما را میخکوب کند، The Cave انتخاب خوبی است.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows XP SP3
Processor:1.8 GHz dual core CPU
Memory:1 GB RAM
Graphics:256 MB GeForce 8800, Radeon 3850, or Intel HD 2000 Graphics
DirectX®:9.0c
Hard Drive:1.5 GB HD space
Sound:DirectX Compatible Sound Card

سیستم پیشنهادی :

OS:Windows 7
Processor:Intel Core 2 Duo at 2.2 GHz, or AMD Athlon 64 at 2.2 GHz
Memory:1 GB RAM
Graphics:512 MB GeForce 220, Radeon 4550, Intel HD 3000 Graphics
DirectX®:9.0c
Hard Drive:1.5 GB HD space
Sound:DirectX Compatible Sound Card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The game was created by Ron Gilbert, building on an idea that he has had for nearly twenty years about a cave that lures people into it to explore their darker personality traits. The game is rated “teen” for blood and violence. The game borrows concepts from his earlier 1987 game, Maniac Mansion, such as the player initially selecting three different characters from a cast of seven to explore the Cave. Many of the game’s puzzles require the three characters to work in coordination to complete, while some puzzles are specific to the unique abilities of a character; in this manner the Cave can only be fully explored through multiple play-throughs.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 11 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    لطفا آموزش نصب بازی رو هم بدید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    you know

    مهمان

    آیا این بازی رو میشه چند نفره بازی کرد ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به you know

      پشتیبانی

      سلام بله حالت انلاین

  • Avatar

    amir

    مهمان

    سلام
    وقتی روی بازی کلیک میکنم میره تو استیم و میشه بازی رو بخرید
    چکار باید بکنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به amir

      پشتیبانی

      سلام
      باید بازی را کرک کنید

  • Avatar

    qazal

    مهمان

    …salam. mamnoon az site khoobetoon .ye soal dashtam.chetore bayad bazi haye daraye chand part ro nasb konim??lotfan pasokh bedid

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به qazal

      پشتیبانی

      سلام
      تمام پارتها را داخل یک پوشه قرار دهید و با استفاده از نرم افزار وینرار از حالت فشرده خارج کنید سپس اگه فایل iso بهتون داد با نرم افزار poweriso ستاپ را استخراج کنید و در انتها اقدام به نصب و کرک بازی نمایید

  • Avatar

    ماهان

    مهمان

    سلام ، ببخشید این بازی برای ویندوز 10 هم هست؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ماهان

      پشتیبانی

      سام
      بله

  • ابوالفضل

    ابوالفضل

    مهمان

    سلام . لطفا بازی RESIDENT EVIL 4 رو در سایت قرار بدین.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ابوالفضل

      نویسنده

      سلام
      حتما عزیز