HorizonZeroDawnFrozenWilds
یحیی رحیمی

بازیگر Horizon Zero Dawn خبر از توسعه نسخه بعدی بازی داد

یحیی رحیمی 25 فروردین 1398 بدون دیدگاه
746 بازدید

Horizon Zero Dawn بی شک یکی از بهترین اختصاصی های کنسول PlayStation 4 است و بازیکنان زیادی را میخکوب داستان و جلوه های تصویری خود کرده است.Janina Gavankar که در بسته الحاقی بازی به نام The Frozen Wilds نقش مهمی ایفا کرده بود، از احتمال توسعه نسخه بعدی بازی Horizon Zero Dawn خبر داد.

IGN گزارش داده است که Janina در مراسم Star Wars Celebration که در شهر شیکاگو ایالات متحده برگزار شد، با طرفداران خود صحبت کرده است. طرفداران از حضور خوب او در Horzion Zero Dawn تشکر کرده اند و او نیز در جواب گفته است که صبر کنید تا نسخه بعدی بازی را ببینید و آن زمان خواهید مرد! او گفته است که رازهایی را می داند و برای همین از شدت هیجان ممکن است بمیرید!

او البته در این مورد شوخی کرده است اما با همین صحبت ها، اولین شایعات از توسعه نسخه دوم Horizon Zero Dawn را آغاز کرده است. شخصیت او تنها در بسته الحاقی موجود بود و تاثیری در روند اصلی داستان نداشت. IGN همچنین از PlayStation درخواست جواب در مورد این صحبت ها را کرده است و فعلا هیچ گونه اطلاعاتی را دریافت نکرده ایم. البته ممکن است که در مورد شخصیت دیگری در بازی صحبت کرده باشد و شاید خود او در نسخه جدید حاضر نباشد.

هر چه باشد، به زودی جزئیات کافی را در مورد نسخه جدید Horizon Zero Dawn دریافت خواهیم کرد. با این وجود اگر کسی بگوید که استدیو Guerilla در حال کار روی Horizon Zero Dawn جدید است، مانند این خواهد بود که کسی بگوید ماست سفید است یا آب خیس است! استدیو حدود 10 میلیون نسخه از نسخه اول را به فروش رساند و برای یک IP جدید، چنین آماری فوق العاده است.

Horizon Zero Dawn نقدهای بسیار مثبتی دریافت کرد و بدون شک یکی از برترین بازی های کل تاریخ بازی های ویدیویی است. در حال حاضر نسخه اول بازی برای کاربران PS4 در دسترس است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.