Predator-Helios-700
یحیی رحیمی

با لپ تاپ گیمینگ جدید Acer آشنا شوید: کیبورد کشویی و فن های زیر کیبورد!

یحیی رحیمی 24 فروردین 1398 بدون دیدگاه
778 بازدید

امروز یک کنفرانس خبری توسط Acer اجرا شد و در این کنفرانس شاهد معرفی نسل جدید سخت افزارهای این کمپانی بودیم. نسل ConceptD لپ تاپ های این کمپانی قدرت بسیار بالایی دارند و بیشتر به منظور جذب تولید کننده های محتوا و بازی عرضه شده اند. اما امروز شاهد معرفی لپ تاپ Acer Predator Helios 700 بودیم و این لپ تاپ دقیقا برای گیمرها تولید شده است.

پردازنده قدرتمند نسل نهم Core i9 به همراه 64 گیگابایت رم و البته کارت گرافیک RTX 2080 در این لپ تاپ به کار رفته است. این لپ تاپ دارای صفحه نمایش 17 اینچی است با رزلوشن Full HD ( 1920 x 1080) IPS با زمان پاسخ 3 میلی ثانیه است و البته قابلیت G-Sync برای تجربه بهتر است. همچنین شاهد 5 اسپیکر و یک سابووفر هستیم که فناوری صدای 5.1 را ارایه داده است.

از آن سوی دیگر، Acer از قطعه Killer Wi-Fi AX 1650 و E3000 استفاده کرده است که سرعت بسیار بالاتری نسب به رقبای خود دارد. مهم ترین بخش این لپ تاپ اما کیبورد کشویی آن است که با کشیدن آن به سمت جلو، شاهد سیستم خنک کننده لپ تاپ رو به روی صفحه نمایش هستیم. Helios 700 یک جفت فن های نسل چهارم AeroBlade 3D را به کار برده است و همچنین 5 لوله گرمایی و یک محفظه بخار نیز در خود جا داده است.

Acer Predator Helios 700

روی کاغذ همه چیز فوق العاده به نظر می رسد و کسی دوست ندارد که صدای فن را مدام بشنود. البته ظاهر آن کمی عجیب و زمخت است و حسگر اثر انگشت نیز آن را زخمت تر از حالت عادی کرده است. البته Acer گفته است که این کیبورد بزرگ، باعث می شود که فشار کمتری به مچ دست شما وارد شود و تایپ کردن با آن راحت تر است. همچنین از نورپردازی RGB در کیبورد استفاده شده است و یک کلید جداگانه نیز برای اورکلاک کردن پردازنده گذاشته شده است.

اندازه این لپ تاپ فوق العاده بزرگ و عجیب است و شاید نسب به رقبای خود، این یک نقطه ضعف باشد. فعلا تنها روی کاغذ همه چیز را دیده ایم و باید ببینیم که در عمل چگونه خواهد بود. باید بگوییم که این لپ تاپ فعلا 2699 دلار قیمت دارد و می توان گزینه های بهتری را با قیمت پایین تری مانند همین Acer Predator Triton 500 با قیمت 1799 خریداری کرد.

احتمالا Acer Predator Helois 700 ماه تیر به بازار روانه شود و البته قیمت نسخه Core i9 با کارت گرافیک RTX 2080 هنوز مشخص نیست و قیمت 2699 دلار برای نسخه پایه آن بود. نظر شما چیست؟

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.