Frostpunk_Console_Edition_ART
یحیی رحیمی

Frostpunk اواخر امسال برای کنسول های PS4 و Xbox One عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 24 فروردین 1398 بدون دیدگاه
651 بازدید

Frostpunk از آن دسته بازی هایی است که حتما باید یک بار در عمرتان آن را تجربه کنید. سبک بقا و پایداری معمولا سناریوی خسته کننده ای دارند اما این بازی با بقیه تفاوت دارد و باید در برابر سرمایی فوق العاده سخت دوام بیاورید و یک تمدن از دل یخ بسازید.

سال گذشته بود که استدیو 11 bit Studios در مصاحبه ای اعلام کرد که می خواهد Frostpunk را برای کنسول های بازی منتشر کند و حالا امروز مشخص شده است که اواخر امسال شاهد چنین اتفاقی خواهیم بود. مدیر بخش بازریابی این استدیو در گفتگویی تایید کرده است که Frostpunk تابستان امسال در اختیار کاربران PS4 و Xbox One قرار خواهد گرفت.

همان طور که می دانید، کنترل بازی های استراتژیک در کنسول سخت تر از حالت PC است و به همین دلیل بسیاری نگران پورت کردن بازی بودند. توسعه دهندگان قول داده است که Frostpunk : Console Edition به خوبی برای عرضه روی کنسول ها اصلاح یابد و همچنین بسیاری از جنبه های کنترل بازی نیز دوباره طراحی شده اند. باید دید که واقعا چه از آب درآمده است.

توسعه دهندگان همچنین تایید کرده اند که Frostpunk : Console Edition دارای بسته الحاقی The Fall of Winterhome و همچنین گزینه های شخصی سازی و البته تغییر میزان سختی و گیم پلی خواهد بود. همچنین آپدیت های جدید نیز برای این نسخه از بازی منتشر خواهند شد. برای آن‌هایی که Frostpunk را تجربه نکرده اند، حتما هنگام انتشار این بازی را از دست ندهند و تجربه فوق العاده سخت و چالشی پیش روی شماست.

دیگر بازی همین استدیو به نام This War of Mine نیز تحسین همگان را بر انگیخته است و اثرات جنگ روی زندگی روزمره شهروندان را نشان می دهد و پیشنهاد می کنیم که این بازی که با زبان فارسی نیز عرضه شده است را از دست ندهند. می توانید چندین اسکرین شات از نسخه کنسول بازی Frostpunk مشاهده کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.