Playstation Network
یحیی رحیمی

آموزش: روش تغییر PSN ID روی PlayStation 4

یحیی رحیمی 23 فروردین 1398 بدون دیدگاه
640 بازدید

سونی بعد از سالها درخواست کاربران، بالاخره قابلیت تغییر PSN ID را اضافه کرد و از دیروز می توانیم اسم خود را در PlayStation Network تغییر دهیم. کاربران PlayStation 4 قادر به تغییر ID خود تا هر تعدادی که بخواهند هستند و حالا با پارسی گیم همراه باشید تا روش انجام آن را یاد بگیریم.

در نظر داشته باشید که اولین تغییر PSN ID مجانی خواهد بود و برای دفعه های بعدی نیز لازم است که 10 دلار بپردازید. البته کاربران PlayStation Plus با پرداخت 5 دلار نیز می توانند اسم خود را تغییر دهند. همان طور که گفتیم محدودیتی در میزان تغییر اسم نیست و تا زمانی که پول پرداخت کنید، می توانید اسم خود را عوض کنید. همچنین اسم های قبلی نیز همچنان به رایگان در دسترس خواهد بود.

برای تغییر PSN ID از طریق کنسول PS4 خودتان، لازم است که ابتدا به بخش Settings مراجعه کنید و سپس Account Management را انتخاب کنید. از آنجا می توانید Account Information را انتخاب و سپس به بخش Profile بروید. آنجا می تواند Online ID را مشاهده کنید.

PSN Change Name

در این بخش می توانید PSN ID که می پسندید را وارد کنید و سپس با انتخاب گزینه موجود به ثبت آن بپردازید. همان طور که دیدید فرایند بسیار ساده ای است و بدون مشکل خاصی می توانیم اسم خود را تغییر دهید. برای تغییر PSN ID از طریق مرورگر نیز لازم است که به حساب PSN خود وارد شوید و سپس به بخش PSN Profile بروید. کنار PSN ID می توانید یک گزینه Edit مشاهده کنید. روی آن کلیک کنید و می توانید اسم جدید خود را وارد کنید. سپس تنها لازم است که به راهنمایی های سونی ادامه دهید.

تنها قادر به تغییر PSN ID از طریق کنسول PS4 و مرورگر خود هستید و نمی توانید از طریق PS3 و Vita چنین کاری را انجام دهید. همچنین حساب های کودکان نیز قادر به تغییر ID نیستند. با تغییر اسم می توانید اسم قدیمی خود را تا 30 روز کنار اسم جدید نمایش دهید. در نظر داشته باشید که تمامی بازی ها هنوز از این قابلیت پشتیبانی نمی کنند و حتما لیست بازی هایی که از قابلیت تغییر نام پشتیبانی می کنند را ببینید که البته لیست بلند بالایی است و بیشتر بازی ها را شامل می شود.

PlayStation 4:

  • Step 1: From your PS4 go to [Settings].
  • Step 2: Select [Account Management] > [Account Information] > [Profile] > [Online ID].
  • Step 3: Enter an Online ID of your choice or choose from one of the suggestions.
  • Step 4: Follow the on-screen prompts to complete the change.

Web browser:

  • Step 1: Sign in to your PlayStation Network account and select PSN Profile in the menu.
  • Step 2: Select the Edit button that’s next to your Online ID.
  • Step 3: Enter an Online ID of your choice or choose from one of the suggestions.
  • Step 4: Follow the on-screen prompts to complete the change.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.