Sekiro Shadows Die Twice
یحیی رحیمی

2 میلیون نسخه از Sekiro: Shadows Die Twice در 10 روز به فروش رفته است!

یحیی رحیمی 23 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,153 بازدید

چند روزی از انتشار بازی Sekiro: Shadows Die Twice می گذرد و این بازی نه تنها موفقیت خوبی از نظر منتقدان کسب کرده است، بلکه میزان فروش فوق العاده ای را نیز شاهد بوده است.

امروز Activision در یک کنفرانس خبری از میزان فروش Sekiro: Shadows Die Twice گفت و این بازی موفق به فروش بیش از 10 میلیون نسخه تنها در 10 روز اول انتشار خود شده است. البته این آمار توسط تخمین های خود Activision و استدیو FromSoftware بوده است. معاون بخش محصولات Activision در این مورد گفته است که:

Sekiro: Shadows Die Twice چیزی فوق العاده خاص و بی نظر را به ردیف بازی های کمپانی Activision اضافه کرده است. جای افتخار است که با استدیو FromSoftware کار کرده ایم و به انتشار این فرانچایز کاملا جدید در سراسر دنیا کمک کرده ایم.

طرفداران باعث شدند که Sekiro: Shadows Die Twice به یکی از شگفت انگیزترین انتشار های 2019 تا به حال تبدیل شود. این بازی عملکرد فوق العاده ای روی پلتفرم های مختلف و به خصوص PC داشت و ما از حمایت ادامه دار طرفداران و منتقدان هیجان زده ایم. خرسندیم که می بینیم طرفداران از پشت سر گذاشتن چالش ها لذت برده اند.

Sekiro تقریبا یک بازی عجیب در لیست بازی های Activision به نظر می رسد و اولین بار که در E3 معرفی شد، همه از پیوند جدید FromSoftware و Activision تعجب زده شدند. این بازی واقعا عملکرد خوبی داشت و خوشحالیم که می بینیم فروش فوق العاده ای نیز داشته است و همچنین امیدواریم شاهد نسخه های بعدی بازی نیز باشیم.

اگر می خواهید Sekiro: Shadows Die Twice را خودتان در عمل ببینید، باید بگوییم که این بازی هم اکنون روی پلفترم های PS4، Xbox One و PC در دسترس است. همچنین می توانید از پارسی گیم نیز آن را به رایگان دریافت کنید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.