A man wants battle royale real
یحیی رحیمی

مردی ثروتمند تصمیم به اجرای یک بازی بتل رویال واقعی در جزیره شخصی خود گرفته است

یحیی رحیمی 21 فروردین 1398 1 دیدگاه
1,681 بازدید

اخیرا یک مرد بسیار ثروتمند که فعلا هویتش نیز نامشخص است، ایده ای جالب به ذهنش رسیده است و دنبال 100 نفر آدم است که بتواند یک رقابت بتل رویال واقعی را در جزیره شخصی خود به راه بیندازد و البته برای این کار نیاز به یک طراح حرفه ای دارد که بتواند محیط جزیره را به خوبی تزئین کند.

وب سایت HushHush.com که به آمازون میلیونرها مشهور است، اخیرا یک آگهی جدید را قرار داده است و البته خود این وب سایت بسیار جالب است و کالاهای داخل آن چنان قیمتی دارند که ما تا آخر عمر نیز نمی توانیم آن‌ها را تهیه کنیم. در واقع این وب سایت خوراک لاکچری لایف هاست و حالا فردی آگهی روی این وب سایت به ثبت رسانده است و به دنبال انجام ایده عجیبی است.

این فرد ثروتمند به دنبال ساخت یک بازی بتل رویال 100 نفره توسط تفنگ های بادی و البته گلوله های الکی و حساس به لمس است و می خواهد 100 نفر آدم را نیز به این جزیره بکشاند و البته برنده نیز 100 هزار پوند دریافت خواهد کرد. مشکل او طراح صحنه است و گفته است که اگر فردی مناسب پیدا شود، تا 45 هزار پوند در هفته به او دستمزد می دهد.

این بازی برای سه روز مداوم ادامه خواهد داشت و هر روز نیز 12 ساعت مبارزه را شاهد هستیم و در زمان شب نیز بازیکنان غذا و پناه گاه دریافت خواهند کرد. مدیر این وب سایت گفته است که بازی های بتل رویال موفقیت زیادی به دست آورده اند و حالا یکی از مشتریان ما می خواهد این کار را در واقعیت انجام دهد. این رویداد ممکن است هر سال انجام شود و اتفاق خیلی هیجان انگیزی است.

البته که این بازی در نوع خودش تجربه بسیار جالبی است و نیازمند آموزش و حربه های زیادی نیز هست. فعلا یک بازی ساز خلاق لازم داریم و باید ببینیم که این بازی به کار می رسد. این فرد تاریخ شروع پروژه را 22 آوریل گذاشته است و باید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • نوید

    نوید

    مهمان

    چه خفن یه چیزی تو مایه های دیزنی لند یا حتی بهتر میشه

    پاسخ دهید