beyond good and evil 2
یحیی رحیمی

صحبت های مدیرعامل یوبی‌سافت در مورد Beyond Good And Evil 2

یحیی رحیمی 21 فروردین 1398 بدون دیدگاه
513 بازدید

مدت زمان زیادی از اولین بار که در مورد Beyond Good And Evil 2 شنیدیم، می گذرد. یوبی‌سافت در مورد این بازی راه محافظه کاری را پیش گرفته است و تقریبا هیچ گونه جزئیات خاصی را از زمان معرفی بازی تا به حال نشنیده ایم و حالا مدیرعامل یوبی‌سافت به نام Yves Guillemot در مورد فرایند توسعه بازی صحبت کرده است و اطلاعات جدیدی را از زبان او شنیدیم.

او اخیرا گفتگویی با IGN داشته است و در مورد موضوعات زیادی صحبت کرده است و مثلا دیروز نیز شاهد صحبت های او پیرامون آینده سری بازی Splinter Cell بودیم. حالا اما در مورد Beyond Good And Evil 2 گفته است که ممکن است بازی را در یک جهت کاملا جدید هدایت کنند. او در این مورد گفت:

Yves Guillemot
من هفته گذشته با مایکل( کارگردان بازی) در مورد روند کار و اینکه چطور باید در جهت های مختلف حرکت کنیم حرف زدم. ما پتانسیل این جهان بازی را فوق العاده برآورد کردیم و مایکل نیز واقعا با صبوری کار را پیش می برد و می دانم که بازی فوق العاده ای خواهد شد.

یوبی‌سافت جلوه هایی از بازی Beyond Good And Evil 2 را در مراسم E3 2018 نشان داد و احتمالا امسال نیز شاهد ویدیوها و اطلاعات بیشتری خواهیم بود. در خبر دیگری از این بازی اما کمپانی HitRecord اخیرا یک قرارداد همکاری با یوبی‌سافت بسته است و با این حساب همه می توانند برای Good and Evil 2 محتوا بسازند و این فکر واقعا جالبی است.

اگر یادتان باشد، نسخه اول بازی در سال 2003 منتشر شد و از آن زمان تا به حال هیچ گونه خبری از نسخه دوم دریافت نکرده ایم و البته هنوز پلتفرم های نسخه دوم و مهم تر از همه، تاریخ انتشار آن را نمی دانیم. دوست دارید چه چیزهایی را در Beyond Good & Evil 2 ببینید؟ نظراتتان را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.