The Division 2
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: The Division 2 به صدر بازگشت

یحیی رحیمی 20 فروردین 1398 بدون دیدگاه
865 بازدید

به تازگی جزئیات فروش بازی های ویدیویی در هفته گذشته کشور بریتانیا منتشر شده است و بازی The Division 2 دوباره به صدر لیست پرفروش ترین بازی های هفتگی باز گشته است. این در حالی است که Sekiro: Shadows Die Twice و Yoshi’s Crafted World صدر جدول هفته های گذشته را در دست داشتند و این هفته به رده های پایین تر سقوط کردن اند و این شوتر جذاب یوبی‌سافت بوده است که در هفته منتهی به 6 آوریل، موفق به کسب مقام اول شده است.

بعد از The Division 2 اما این FIFA 19 بوده است که جایگاه بعدی را اشغال کرده است و بر اساس آمار نیز Yoshi’ Crafted World که از جدیدترین های Nintendo Switch است نیز به مقام سوم سقوط کرده است. جالب است که دیگر بازی مخصوص این کنسول بازی به نام Mario Kart 8 Deluxe نیز جایگاه چهارم را به دست آورده است و Sekiro نیز با کله به زمین خورده است و در جایگاه پنجم قرار دارد.

ادامه این جدول نیز دقیقا الگوی دفعه های قبلی را تکرار می کند و تنها یک بازی جدید به لیست 40 بازی پرفروش هفته رسیده است و این بازی نیز Super Dragon Ball Heroes: World Mission است که موفق به کسب جایگاه 26 ام جدول شده است.

در ادامه می توانید لیست 10 بازی پرفروش هفته گذشته بریتانیا را مشاهده کنید و البته دقت داشته باشید که این جدول، فروش دیجیتالی را در نظر نمی گیرد و در نتیجه آمار کلی فروش را به ما نشان نمی دهد. نظر شما در مورد پرفروش ترین بازی های هفته گذشته انگلستان چیست؟

  1. The Division 2
  2. FIFA 19
  3. Yoshi’s Crafted World
  4. Mario Kart 8 Deluxe
  5. Sekiro: Shadows Die Twice
  6. Red Dead Redemption 2
  7. The Lego Movie 2 Video Game
  8. Grand Theft Auto V
  9. New Super Mario Bros. U Deluxe
  10. Super Smash Bros. Ultimate

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.