Apex Legends
یحیی رحیمی

سیستم مسدود کردن متقلبان Apex Legends با ID سخت افزاری اجرا شد: مواظب باشید!

یحیی رحیمی 18 فروردین 1398 بدون دیدگاه
815 بازدید

مدتی پیش بود که Respawn Entertainment از سیستم ضد تقلب بازی Apex Legends رونمایی کرد. استدیو قول داد که کاربران خاطی به صورت دائمی محروم شوند و این کار نیز توسط سیستم شناسایی آی دی سخت افزاری انجام گرفته است. به این معنی که به هر سخت افزار، یک آی دی به نام HWID تعلق می گیرد و با بستن حساب این فرد، دیگر ورود از طریق این سخت افزار قابل انجام نیست.

بسیاری از کاربران این خبر را جدی نگرفتند و به هک کردن بازی ادامه دادند و حالا بالاخره Respawn دست به کار شده است و تمام آن‌ها را مادام العمر محروم از انجام Apex Legends کرده است. جالب است که یکی از این متقلبان بارها سیستم Respawn را دور زده بود و حتی روی وب سایت Twitch به آن افتخار نیز کرده بود.

بعد از محروم کردن این بازیکنان، بسیاری از آن‌ها به فروم های بازی پناه آورده اند و به دنبال راهی برای دور زدن این محرومیت ها هستند و باید بگوییم که دیگر تغییر IP کارساز نیست و این کدهای HWID متعلق به یک سخت افزار خاص هستند. یکی از استریمرهای نسبتا محبوب اما تلاش زیادی برای دور زدن محرومیت خود کرده است و جالب است که در آخر می بینیم، هیچ کاری از او ساخته نیست و به جای Apex Legends، به یک بازی ماهی گیری پناه می برد.

این موضوع باعث ناراحتی بسیاری از کاربران شده است و ممکن است که فردی یک بار اشتباهی را متوجه شود و محرومیت سخت افزاری کمی خشن به نظر می رسد. همین ماه پیش بود که حدود 355 هزار نفر از متقلبان محروم شدند و همچنین قرار است که قابلیت گزارش متقلبان نیز به Apex Legends اضافه شود و در صورت دیدن یک هکر در بازی، می توانید او را معرفی کنید.

Respawn در برابر این کاربرها نظر دیگری دارد و اجازه نمی دهد که هیچ فرد خاطی دوباره به بازی آن‌ها بازگردد و در تلاش است که این موضوع را بسیار جدی بگیرد و سلامت Apex Legends برای این استدیو بسیار مهم است. نظر شما چیست؟

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.