fallout 76
یحیی رحیمی

Fallout 76 آیتم های غیر تزئینی معرفی کرد: با پرداخت پول قدرتمند شوید!

یحیی رحیمی 18 فروردین 1398 2 دیدگاه
581 بازدید

کمپانی EA با معرفی آیتم های پولی که سرعت پیشرفت در بازی را زیاد می کنند، به حاشیه رفت و حالا در آخرین آپدیت بازی مصیب دیده Bethesda به نام Fallout 76 ، شاهد شکستن پیمان قدیمی و نظرات گذشته توسعه دهندگان بازی هستیم و قرار بود که ریز تراکنش های داخل بازی تنها جنبه تزئینی داشته باشند و حالا همه چیز برعکس شده است.

آپدیت جدید کیت های تعمیر پایه و ارتقایافته ای را اضافه کرده است که با پول واقعی قابل خرید هستند و جالب است که هر دو این آیتم ها از طریق بازی کردن قابل دستیبای است و یعنی این آیتم ها روی قدرت بازیکنان و گیم پلی تاثیر دارند و حالا با خرید آن‌ها می شود خود را جلو انداخت و این خلاف چیزی است که توسعه دهندگان قول داده بودند.

این کیت های تعمیر به عنوان آیتم هایی عمل می کنند که به شما اجازه می دهند تا یکی از آیتم های قدیمی و استفاده شده در انبار خود را بازگرداند و همچنین استفاده از آن‌ها یک بار مصرف است و بعد از یک بار استفاده از آن‌ها، لازم است که دوباره یکی دیگر به دست بیاورید یا حالا با این وضع بخرید. این آیتم دو حالت پایه و بهبود یافته دارد و در حالت بهبود یافته می توانید میزان سلامت بازیکن اصلی را تا 100 درصد بازگردانید.

با این حساب می شود گفت که کاربرد این آیتم ها فراتر از تزئین است و همچنین اینکه با پول واقعی می شود آن‌ها را خرید، باعث می شود که عدالت بین بازیکنان بهم بخورد. جالب است که توسعه دهندگان در اوایل بازی قول داده بودند که ریزتراکنش ها برای همیشه حالت تزئینی داشته باشند و این خلاف حرف آن‌هاست. Fallout 76 روز 14 نوامبر سال پیش منتشر شد و شاهد نقدهای ضعیفی بود.

اخیرا خالق بازی Fallout 76 نیز در مورد مشکلات پیش از اجرا حرف زده است و باور دارد که گذر از حالت داستانی به آنلاین برای آن‌ها مشکل بوده است. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    گیمر 20 ساله

    مهمان

    با این قضیه که پیش اومده من هنوز دنبال دانلودش نرفتم اما سرچ زیادی درموردش نداشتم ……….. این بازی همون فال اوت 4 هست ؟؟؟ و آیا اینکه اکانتاش پولی هست (منظور بازی انلاین هست)؟؟؟؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به گیمر 20 ساله

      مهمان

      سلام گیمر 20 ساله عزیز.
      فعلا آنلاین هست.