Judgment
یحیی رحیمی

Judgment ممکن است برای PC نیز منتشر شود

یحیی رحیمی 18 فروردین 1398 3 دیدگاه
2,827 بازدید

سری بازی های یاکوزا طرفداران خاص خودش را دارد و به مزاق همگان خوش نمی آید. اخیرا یک اسپین آف و نسخه فرعی از این بازی به نام Judgment منتشر شده است که البته به دلیل دستگیری صداپیشه اصلی بازی به دلیل مصرف مواد مخدر، فروش بازی متوقف شده است و قرار است چند ماه دیگر دوباره فروش آن شروع شود.

اخیرا یک مصاحبه با تهیه کننده Judgment به نام کازوکی هوسوکاوا انجام گرفته است و او از اشتیاق خود و تیم او برای کار روی پلتفرم های دیگر گفته است و باور دارد که برای افزایش میزان بازیکنان، ممکن است که به دیگر فرمت های خارج از PS4 نیز بیندیشد.
البته نسخه مخصوص Nintendo Switch در دست توسعه قرار دارد و به زودی برای کاربران این کنسول منتشر خواهد شد اما کاربران PC کنار گذاشته شده اند. هوسوکاوا اما در این مورد گفته است که تیم کاری او احتمال انتشار بازی برای PC را در نظر گرفته اند. او در این مورد گفت:

به نظرم مانع کار با قرار گرفتن سری یاکوزا روی استیم کنار گذاشته شده است. من فکر می کنم که ما می توانیم تعداد بازیکنمان را به این شیوه افزایش دهیم و افرادی که دارای PS4 نیستند نیز بتوانند این بازی را انجام دهند. در حال حاضر این تصمیم برای Judgment گرفته نشده است اما به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ما در نظر گرفته شده است. ما در حال طی فرایندی هستیم که احتمال انتشار بازی نه تنها روی استیم، بلکه برای فرمت های دیگر را نیز بررسی می کند.

هفته گذشته شاهد این بودیم که Yakuza Kiwami 2 برای انتشار روی PC رده بندی سنی شده بود و جالب است که این بازی در سال 2017 ابتدا برای PS4 منتشر شد و در اصل یک بازسازی کامل از نسخه سازی 2006 بازی به نام Yakuza Kiwami 2 بود که در این بازسازی از موتور گرافیکی Yakuza 6 بهره گرفته شد.

همچنین Yakuza Kiwami 2 نیز ماه گذشته برای PC منتشر شد و با کنار گذاشتن این جمله ها، می توان احتمال بالای انتشار Judgment روی PC را درک کرد.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • علی

    علی

    مهمان

    سلام و خسته نباشید
    ظاهرا این بازی برای کامپیوتر اومده
    آیا درست است ؟؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به علی

      نویسنده

      بله برای کامپیوتر هم منتشر شد، اما به دلیل استفاده از قفل دنوو، کرک نشده است.

  • Avatar

    Matin

    مهمان

    سلام وقتتون بخیر ممنون از مطلب زیباتون فقط میخواستم بگم که بازی تو استیم اومده

    پاسخ دهید