دانلود بازی Assassin's Creed III Remastered برای PS4
دانلود بازی Assassin's Creed III Remastered برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Assassin’s Creed III Remastered برای PS4

پارسی گیم 18 فروردین 1398 1 دیدگاه
12,391 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Assassin’s Creed III Remastered برای پلی استیشن 4

کمتر فردی پیدا می‌شود که سری بازی‌های Assassin’s Creed را نشناسد و این فرقه قاتلان برای همیشه میان دل گیمرها جابازکرده‌اند. نسخه سوم این سری با یک تغییر بزرگ آغاز شد و جای آن اتزیوی دوست‌داشتنی یک کاراکتر جدید به نام کانر را مشاهده کردیم و او نیز به‌خوبی توانست نظر مثبت طرفداران را جلب کند. بازی ما را به حوادث پیرامون انقلاب آمریکا می‌برد و این بار کانر باید جا پای قاتلان قدیمی بگذارد و انقلاب آمریکا را به سمت پیروزی و رهایی از چنگال یانکی‌ها بکشاند. در این میان با مفاهیمی مانند آزادی روبه‌رو می‌شویم و داستان ما را به‌خوبی درگیر خود می‌کند. یوبی‌سافت اخیراً رو به ریمستر بازی‌های خود رو آورده است و حالا نوبت به Assassin’s Creed 3 رسیده است و مطمئناً جلوه‌های بصری بهبودیافته بازی، بازیکنان قدیمی و جدید را به سمت خود خواهد کشاند.

راهنمای قدم به قدم بازی Assassin’s Creed III Remastered

راهنمای قدم به قدم بازی Assassin’s Creed III Remastered

بازی Assassin’s Creed III Remastered توسط استودیو Ubisoft ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Assassin’s Creed III Remastered با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Assassin’s Creed III Remastered

بازی شاید برای بسیاری آشنا باشد و یک‌بار هم که شده تا آخر رفته باشید اما باید بگوییم که با یکی از تجربه‌های فوق‌العاده داستانی مواجه هستید و این بار انقلاب آمریکاست که منتظر عمل شماست و باید مسئولیت عظیمی را به دوش بکشید و بالاخره به آزادی معنای دیگری ببخشید. نسخه ریمستر شده بسته‌های الحاقی را نیز به همراه دارد و یوبی‌سافت تمام تلاشش را برای جذب بازیکنان نسل حاضر به خرج داده است. Assassin’s Creed 3 Remastered به تمام جنبه‌های مختلف انقلاب آمریکا می‌پردازد و جنگ‌های دریایی و میان کشتی‌ها نیز یکی از بخش‌های جذاب آن است و هیجان را به بالاترین حد ممکن می‌رساند. در نسخه ریمستر شده شاهد بهبودهای زیادی در زمینه گیم پلی هستیم و حالا مخفی‌کاری‌ها به سبک بازی‌های نسل هشتم بازسازی‌شده است و هنوز می‌توانید آن دنیای ناب آمریکای قرن 17 میلادی را به‌خوبی حس کرد و از آن لذت ببرید.

یوبی‌سافت در زمینه جلوه‌های بصری و گرافیک بازی تمام تلاشش را به خرج داده است و می‌توانید از کیفیت 4k و البته پشتیبانی از HDR لذت ببرید و غرق در جنگل‌ها و چشم‌اندازهای شهر بوستون آمریکا شوید. Assassin’s Creed 3 Remastered هر آنچه در سال 2013 ارائه داده بود را بامزه و طعم جدیدی به خورد ما داده است و می‌توانیم یک تجربه نسل هشتمی از انقلاب آمریکا و رخدادهای پیرامون فرقه قاتلان داشته باشیم. موسیقی دوست‌داشتنی بازی خاطرات زیادی را زنده می‌کند و هنگام نبردها هیجان را به رگ‌های شما تزریق می‌کند. شاید برای یک‌بار هم که شده Assassin’s Creed 3 را تجربه کرده باشید اما تجدید خاطره آن‌هم باکیفیت بسیار بالاتر ضرری به آدم نمی‌زند و می‌تواند تجربه خوشایندی برای شما باشد.

مبارزات بخش جدانشدنی Assassin’s Creed است و نغمه مرگ همه جای این سرزمین بزرگ شنیده می‌شود. این شما هستید که در تاریخ فراخوانده شده‌اید و باید یک انقلاب را پیش ببرید. این بار تاریخ را خودتان خواهید نوشت، مواظب تصمیمات خود باشید که چشمان یک ملت به دستان شماست!

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

In September 2018, a remastered edition of Assassin’s Creed III was announced as a downloadable add-on to Assassin’s Creed Odyssey. The remastered version was confirmed by Ubisoft to contain enhanced visuals, a brand-new graphics engine relying on physics-based lighting, brand new character models, several tweaked or heavily-modified game mechanics and brand new native 4K resolution scaling. The remastered version of the game is set to be released on March 29, 2019 for Microsoft Windows, PlayStation 4, and Xbox One, both as a downloadable add-on to Odyssey and a stand-alone game. A Nintendo Switch version will release on May 21, 2019.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 42.9 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 7 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام این بازی اپدیت نداره تو هیچ سایتی لینک اپدیتش نیس مگه میشه

    پاسخ دهید