دانلود بازی Urban Trial Playground برای PC
دانلود بازی Urban Trial Playground برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Urban Trial Playground برای PC

پارسی گیم 18 فروردین 1398 4 دیدگاه
9,735 بازدید

دانلود بازی Urban Trial Playground برای کامپیوتر

موتورسواری از آن جمله تجربه‌هایی است که در ظاهر خطرناک به نظر می‌رسد اما هیجان بالایی دارد و آدرنالین زیادی را وارد خون می‌کند. بسیاری از ما موفق به انجام چنین کاری نشده‌ایم و بازی‌های ویدیویی اما همه‌چیز را راحت‌تر کرده‌اند و می‌توان شبیه هر کاری را انجام داد و همان هیجان را دریافت کرد. Urban Trial Playground هر آنچه یک شبیه‌ساز موتورسواری نیاز دارد را به بهترین شیوه ارائه داده است و ما را یکسره به بخش اکشن ماجرا کشانده است و خبری از داستان نیست و چالش‌های فوق‌العاده زیادی جلوی روی شماست. استدیو Tate Multimedia تجربه‌ای فوق‌العاده را پدید آورده است و عاشقان موتورسیکلت را فراخوانده است.

در ابتدای کار به بخش آموزشی منتقل می‌شوید و آرام‌آرام با مکانیک بازی آشنا می‌شوید و هیچ‌کسی هم در لحظه اول شوماخر نیست و کم‌کم ریز و بم کار را یاد می‌گیرید. بازی به 54 مرحله متنوع خلاصه‌شده است و تنها لازم است که موتور کراس خود را روشن کنید و گاز بدهید و ترمز بگیرید تا از خوردن به موانع مختلف جلوگیری کنید. تا دلتان بخواهد سطوح شیب‌دار وجود دارد و البته انجام حرکات نمایشی نیز امتیاز خاص خودش را دارد. بخش تک نفره به دو بخش تقسیم می‌شوند و در یک‌سو لازم است که حرکات نمایشی انجام دهید و در بخش دیگر نیز باید از موانع مختلف در امان بمانید و امتیاز بالایی کسب کنید. مراحل بالاتر به تجهیزات بهتر نیاز دارند و درنتیجه دست‌پر به میدان بروید و پول‌های خود را به‌درستی خرج کنید.

با پیش روی در بازی، 4 موتور جدید باز می‌شوند و می‌توانید از لباس بازیکن تا چرخ‌های موتور را عوض کنید و قطعات بهتری روی آن بیندازید. بخش چند نفره Urban Trial Playground نیز قابل‌توجه است و 26 مرحله جذاب را آماده کرده است و البته این بخش تنها به‌صورت آفلاین در دسترس است. صفحه‌نمایش به دو سمت تقسیم می‌شود و می‌توان همراه دوستتان مسابقه بدهید و هر کس زودتر به خط پایان برسد، برنده است. محیط بازی دارای کیفیت بصری مناسبی است و تقریباً به‌خوبی بازیکن را جذب می‌کند و نورپردازی نیز بامزه است و هیچ‌گاه از محیط آن و گاز دادن پشت موتور خسته نخواهید شد.

Urban Trial Playground به‌خوبی توانسته تجربه‌ای سرگرم‌کننده از موتورسواری را ارائه دهد و حرکات نمایشی و مسابقات آن حس خوبی را منتقل می‌کنند. نمرات بازی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارند و حتماً تجربه این بازی را به عاشقان موتور توصیه می‌کنیم. درنگ نکنید و موتورسیکلت خود را روشن کنید و هیجان را به رگ‌های خود پمپ کنید.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 7 or newer
Processor: Intel Core 2 Duo E8400 / AMD Phenom II X4 940
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT 630 / Radeon HD 7570
DirectX: Version 11
Sound Card: DirectX compatible sound card

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Urban Trial Playground levels are designed as a surface able to be used to perform tricks and stunts, combining your best moves into multi-score combos. Urban Trial Playground has been created to provide countless hours of action for fans of adrenaline and freestyle fanatics. Combine tricks in unique and virtually endless combos to grind your score and rise to the top of leaderboards! Freestyle & Time Trial modes will include online leaderboards across the 50+ game levels. You can also challenge your ghost in Time Trial mode: watch your best runs and try to beat them by perfecting different and faster routes or performing even crazier tricks.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 17.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    Sasan

    مهمان

    فایلهای زیپ رو داخل یه پوشه انداختم. رو فایل اول کلیک راست کردم و گزینه اکسترکت رو زدم. بازی رو نصب کردم ولی نیاورد. در ضمن نحوه کرک کردن رو هم دقیق نمیدونم . تو بعضی از کامنتها جواب دادین که کرک کنین بازی رو ولی من نمیدونم چجوریه طریقه ش

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Sasan

      پشتیبانی

      محتویات داخل پوشه کرک رو در محل نصب بازی کپی کنید

  • Avatar

    sasan

    مهمان

    سلام آیا این بازی کرک شده ست یا بعد از دانلود باید بخریم

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به sasan

      پشتیبانی

      سلام
      کرک شده