assassins-creed-odyssey
یحیی رحیمی

نسخه بعدی Assassin’s Creed در دنیای واکینگ ها جریان خواهد داشت

یحیی رحیمی 17 فروردین 1398 بدون دیدگاه
969 بازدید

همان طور که شاید بدانید، قرار نیست سری جدید Assassin’s Creed در سال 2019 منتشر شود و یوبی‌سافت به این فرانچایز یک سال استراحت داده است. حالا یک سری شایعات در مورد نسخه جدید این سری منتشر شده است و احتمالا نسخه بعدی در دنیای واکینگ ها روایت شود.

این موضوع توسط یکی از کانال های یوتوب فاش شد و به نظر می رسد که در پوستر جدید The Division 2، اشاراتی به Assassin’s Creed می بینیم و می توانیم بفهمیم که در نسخه بعدی به کجا سفر خواهیم کرد. در تریلر می توانیم مشاهده کنیم که یکی از شخصیت های The Division 2 در خیابان های واشینگتن قرار دارد و چیزی دست اوست که به نظر می رسد، Piece of Eden باشد.

این آیتم برجسته مدت زیادی است که در سری بازی های Assassin’s Creed وجود دارد. بالای پوستر این شخصیت نیز می توان واژه Valhalla را دید که یک مکان مخصوص است و اشاره به افسانه های Norse و اروپای شمالی دارد. در این مورد به خصوص ما دقیقا شاهد فرهنگ وایکینگ ها هستیم. البته که در حال حاضر چیزی نمی توان گفت و ممکن است که تنها یک اشاره کوچک به Assassin’s Creed باشد.

در ادامه اما وب سایت Kotaku گزارش جدیدی در این مورد منتشر کرده است و گفته است که دو منبع جداگانه تایید کرده اند که Assassin’s Creed در دنیای وایکینگ ها جریان خواهد داشت. جالب است که این وب سایت، چنین اطلاعاتی را ماه ما پیش به دست آورده است اما با این پوستر جدید، صحت موضوع جدی تر شده است. علاوه بر اینها، اسم رمز Assassin’s Creed جدید نیز Kingdom است و هیچ اطلاعات دیگری در مورد این پروژه وجود ندارد.

یوبی‌سافت از صحبت در مورد این شایعات خودداری کرده است و البته این اولین بار نیست که یوبی‌سافت چنین کاری می کند و قبلا نیز اشاره به بازی های جدید در عنوان های موجود را دیده ایم. احتمالا یوبی‌سافت اطلاعات بیشتری از این بازی در E3 منتشر خواهد کرد و باید دید که چه در انتظار ماست. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.