Protect-Yourself-Fortnite-1-900x664
یحیی رحیمی

شاهزاده هری باور دارد که Fortnite اعتیادآور است و باید از آن جلوگیری شود

یحیی رحیمی 16 فروردین 1398 بدون دیدگاه
481 بازدید

در اینکه Fortnite یک بازی فرهنگی است که همه اقشار و سن های مختلف را گرد می هم می آورد، صحبتی نیست. چالش های این بازی تمامی ندارند و همچنین دسترسی رایگان آن نیز طرفداران زیادی برای خود جمع آوری کرده است. نسل جوان اما بسیار تحت تاثیر این بازی است اما بسیاری از مردم نظراتی مخالف این را دارند.

پدر و مادرها از اینکه فرزندانشان ساعتها وقت خود را صرف بازی های بتل رویال می کنند راضی نیستند و به گفته آن‌ها این بازی ها مشکلات زیادی را ایجاد کرده اند و باید جلوی تاثیر مخرب آن‌ها را گرفت و فرقی نمی کند که کدام خانواده باشد و حالا خانواده سلطنتی بریتانیا نیز تحت تاثیر بازی Fortnite قرار گرفته اند.

شاهزاده هری در گفتگویی که در مورد مشکلات روانی شبکه های اجتماعی و همچنین بازی های ویدیویی شکل گرفته بود، نظر خود را به واضحی در مورد تاثیر Fortnite بیان کرد. او گفته است که در مورد این بازی نگران است و Fortnite باعث ایجاد یک اعتیاد شده است که فرد را برای ساعتهای متوالی جلوی صفحه کامپیوتر نگه می دارد. او همچنین دلیل وجود این بازی را درک نمی کند و نفعی در داشتن آن نمی بیند.

او به متخصصان سلامت روان گفت که والدین نمی دانند در این مورد چکار کنند و تنها در گوشه ای نشته اند تا صدمه تا سر حد ممکن وارد شود. او همچنین شبکه های ارتباط جمعی را نیز محیط های خطرناکی توصیف کرده است و به باور او هر روز خطر آن‌ها در حال افزایش است. او باور دارد که بدون روابط انسانی نزدیک، موقع مشکلات هیچ فردی را نمی شود پیدا کرد و همچنین افراد در شبکه های اجتماعی نیز تنها تحت تاثیر پرخاشگری قرار می گیرند.

صحبت های او تا حدی درست هستند و شخصا با بعضی از آن‌ها موافق هستم. این Fortnite نیست که مقصر است و این والدین و خود افراد هستند که باید محدودیت هایی برای این بازی ایجاد کنند و نگذارند که این نوع بازی ها و شبکه های اجتماعی باعث اعتیاد شوند و به سلامت روان آن‌ها آسیب وارد کنند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.