xbox_live
یحیی رحیمی

قیمت ماهانه سرویس Xbox Live Gold در بریتانیا افزایش یافت

یحیی رحیمی 16 فروردین 1398 بدون دیدگاه
528 بازدید

مایکروسافت اخیرا شروع به ارسال ایمیل هایی به کاربران سرویس Xbox Live Gold در کشور بریتانیا کرده است و به آن‌ها اخطار داده است که قیمت جدید عضویت در این سرویس افزایش پیدا کرده است و بار دیگر که این سرویس را خریداری کنید، باید قیمت بالاتری را بپردازید.

قبلا قیمت این سرویس آنلاین به ازای هر ماه، 6 پوند بود و حالا باید 7 پوند برای تمدید آن پرداخت و تقریبا در سه ماه نیز به جای 15 پوند، 18 پوند را باید به حساب مایکروسافت واریز کرد و همچنین کاربرانه سالانه نیز به جای پرداخت 40 پوند، باید 50 پوند بپردازند. برای افرادی که هنوز عضو سرویس Xbox Live Gold نیستند نیز باید بگوییم که از 8 مه میلادی به بعد، قیمت های جدید اعمال خواهند شد.

برای افرادی که عضو هستند نیز این قیمت روز 7 اوت میلادی تغییر پیدا خواهد کرد. مایکروسافت گفته است که این کار به منظور ایجاد تعادل بین تمام کشورهای اروپایی است و همچنین تصمیم افزایش آن نیز سال 2016 گرفته شده است و به نظر مایکروسافت، قیمت جدید کاملا عادلانه ست و مشکلی پیش نخواهد آمد. مایکروسافت با افزایش قیمت Xbox Live Gold، آن را هم تراز PlayStation Plus کرده است.

سرویس مشابه سونی نیز سال 2017 شاهد آخرین افزایش قیمت بود. گفتنی است که اعضای این سرویس تا 90 روز همین قیمت فعلی را شاهد هستند اما بعد از هفتم اوت، قیمت های جدید اعمال خواهند شد و از آن زمان به بعد نیز باید تفاوت قیمت را بپردازید، مگر اینکه به طور کامل سرویس خود را فسخ کنید و تمایلی به تمدید دوباره نداشته باشید. سرویس Xbox Live Gold به صورت ماهانه یک سری بازی های رایگان را در اختیار کاربران خود می گذارد و همچنین تخفیف های مناسبی را نیز ارایه می دهد.

اگر از کاربران این سرویس هستید، باید بگوییم که ماه بعد باید قیمت بیشتری برای تمدید بپردازید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.