Apex Legends
یحیی رحیمی

آپدیت جدید Apex Legends مشکل حذف پیشرفت های بازیکنان را حل می کند

یحیی رحیمی 15 فروردین 1398 بدون دیدگاه
816 بازدید

استدیو Respawn Entertainment به تازگی یک آپدیت کوچک را برای بازی Apex Legends منتشر کرده است و دلیل آن نیز حل مشکلاتی است که در آپدیت 1.1 بازی پیش آمده بود. تعدادی از بازیکنان با حذف شدن تمام پیشرفت هایشان مواجه شده بودند و حالا تمام داده های حساب آن‌ها برگشته است.
Respawn در این زمینه گفته است که:

هنگامی که آپدیت 1.1 بازی منتشر شد، اطلاعات بازی تعدادی از کاربران به سرورهای اشتباه منتقل شد و این اشتباه باغث شد که حساب کاربری بازیکنان ریست شود و تمامی پیشرفت آن‌ها از دست رود.

به منظور حل این مشکل، تمامی سرورهای اصلی بازی خاموش شدند و حساب های کاربری به حالت اولیه بازگشتند. آپدیت ابتدا روی Xbox منتشر شد و سپس روی دیگر پلتفرم ها نیز عرضه شد و هر چیزی که تا آپدیت 1.1 به دست آمده به حساب کاربری بازیکنان بازگردانده شد. البته هر چیزی را که بین انتشار آپدیت 1.1 و این بسته الحاقی کوچک خریداری کرده باشید، در نظر گرفته نخواهد شد.

به منظور حل این مشکل نیز پول داخلی بازی به حساب کاربری بازگردانده می شوند و دوباره می توانید این آیتم ها را خریداری کنید و البته این کمی ناعادلانه است و فکر کنید که یک پک Apex خریداری کرده اید و شانسی یک لباس افسانه ای برنده شده اید و الان دیگر همه چیز پاک شده است و باید دوباره شانس خود را امتحان کنید. آپدیت 1.1 اولین به روز رسانی بزرگ از زمان Battle Pass فصل اول است.

در آپدیت جدید می توانید با پایان بردن یک بازی، فرد حاضر در تیم را به تیم اصلی خود دعوت کنید و این واقعا کاربردی است، زیرا که بعضی اوقات تیم های رندوم بسیار خوب از آب در می آیند و می توانید افراد خبره را به خود جلب کنید. همچنین در هنگام انتخاب هیروهای بازی نیز چت صوتی غیرفعال می شود و این به دلیل آن است که بعضی از این طریق تقلب کرده اند.

Respwan همچنین جریمه خروج زودتر از موعد را برداشته است و این برای ما ایرانی ها خبر خوبی است و معمولا با مشکلات زیادی همچون قطعی از سرورهای بازی روبه رو هستیم و به این صورت امتیازی از ما کم نخواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.