دانلود بازی Bow to Blood Last Captain Standing برای PC
دانلود بازی Bow to Blood Last Captain Standing برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Bow to Blood Last Captain Standing برای PC

پارسی گیم 15 فروردین 1398 2 دیدگاه
5,525 بازدید

دانلود بازی Bow to Blood Last Captain Standing برای کامپیوتر

همه ما خاطراتی از کودکی‌مان را به خاطر داریم که پای نینتندو خود نشسته‌ایم و سوار بر یک سفینه فضایی، در حال نابود کردن هر جنگنده‌ای که هجوم می‌آورد هستیم و این سفینه‌ها هم تمامی ندارند. Bow to Blood دقیقاً یادآور همان خاطرات قدیمی است و شما کاپیتان کشتی فضایی خود هستید و مبارزه در خون و رگ‌های شما جاری است و با تنوعی از جنگنده‌های مهاجم روبه‌رو خواهید شد. محیط سه‌بعدی بازی به‌خوبی حس بیگانگان و سیاره‌های دوردست را منتقل می‌کند و تجربه‌ای فوق‌العاده از پرواز با جنگنده‌های فوق پیشرفته منتقل می کند و همچنین این یک رقابت است و باید تا سر حد مرگ بجنگید و هر آنچه جلوی راه شمارا می‌گیرد با سلاح‌های فوق قدرتمند خود نابود کنید. استدیو Tribetoy به‌خوبی از پس روند توسعه Bow to Blood برآمده است و تجربه‌ای فوق‌العاده را ارائه کرده است.

شما کاپیتان کشتی فضایی خود هستید و یک دنیای بزرگ از عجایب خلقت پیش روی شماست و باید راه طولانی را تنها و مانند یک دزد دریایی بپیمایید و از دریاها گذشته و خود را به بالای جدول قهرمانی برسانید. همه‌چیز تنها مبارزه نیست و بعضی‌اوقات لازم است که رابطه خوبی با بقیه بازیکنان برقرار کنید. در این بازی همه دارای اهداف و برنامه‌های مخصوص به خود هستند و می‌توانید با کمک به یکی از آن‌ها، نظر او را جلب کنید و به قدرت خود بیفزایید. این بستگی به شما خواهد شد که چگونه تصمیم بگیرید و درنتیجه همه‌چیز را به‌خوبی تحت نظر داشته باشید. بازی به‌صورت مسابقه‌ای پیش می‌رود و با قدم گذاشتن در میدان مسابقه، دوست و دشمن را خواهید شناخت و هر چه قدرت بیشتری بگیرید، می‌توانید در جدول مسابقات بالاتر روید و نشان دهید که رئیس کهکشان‌ها کیست!

جالب است که تنها به میدان مسابقه پا نخواهید گذاشت و طرفداران برای تشویق حاضر خواهند بود و این بستگی به شما دارد که چگونه دل آن‌ها را به دست آورید یا حتی برای خودتان اسپانسر جمع کنید! شاید در نگاه اول همه‌چیز اکشن به نظر برسد اما استراتژی پوست‌واستخوان Bow to Blood است و باید نقش‌های زیادی را در بازی قبول کنید. شاید در ابتدا حس کنید که بازی آسان‌تر از چیزی است که فکر می‌کنید اما تصمیم‌هایی که باید بگیرید، هوش از سر شما خواهند برد و در نظر داشته باشید که در آخر تنها یک نفر برنده خواهد شد و تمام تلاش‌ها برای کسب مقام اول است.

Bow to Blood عمق گیم پلی فوق‌العاده‌ای دارد و بعد از ساعت‌ها تجربه آن، هنوز محتوای جدیدی برای ارائه دارد. گول نداشتن بخش مولتی پلیر را نخورید، تجربه‌ای فوق‌العاده از سفینه‌های فضایی و محیطی فوق‌العاده با طراحی بی‌نظیر پیش روی شماست. این بازی نمرات خوبی از منتقدان دریافت کرده است و به‌خوبی نظر آن‌ها را جلب کرده است. دیگر منتظر چه هستید؟ سفینه آماده شماست کاپیتان. این گوی و این میدان!

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: i5-5200U 2.2 Ghz (For Optional VR – Intel Core i5-4590 (AMD FX 8350))
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 660 (Optional VR – GeForce GTX 970)
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: 3.2 Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 750ti (Optional VR – GeForce GTX 970)
DirectX: Version 10
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In Bow to Blood you will compete to become Champion of the Arena, as its inscrutable Overseers test you and your fellow challengers in a winner-takes-all reality show. Stand at the bridge of your mighty airship, pilot your vessel and fire your cannons. A wide variety of opponents will keep you busy as you employ split-second tactics to stay on top of each new situation. Your ship also comes equipped with an array of powerful weapons, each with their own specialty.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    reza

    مهمان

    تو بازی که میره کیبوردم عکل نمیکنه. همون ابتدای ورود تو بازی نوشته پرس اینتر و ازونجا جلوتر نمیتونم برم چون کیبوردم تو بازی کار نمیکنه انگار. مشکل چیه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      پارسی گیم در پاسخ به reza

      مهمان

      سلام
      کیبورد شما نسل جدید هست؟
      ببین نرم افزار کیبورد شما در سیستم فعال هست هنگام اچرای بازی.