دانلود بازی PES 2017 برای PS4, دانلود بازی PES 2017 برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4, دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017
دانلود بازی PES 2017 برای PS4, دانلود بازی PES 2017 برای پلی استیشن 4, دانلود بازی برای پلی استیشن 4, دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 پارسی گیم

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2017 برای PS4

پارسی گیم 15 فروردین 1396 28 دیدگاه
9,753 بازدید

دانلود بازی PES 2017 برای پلی استیشن 4

در ابتدا شروع تجربه Pro Evolution Soccer 2017 اولين چيزي كه به چشم می‌خورد رفتن اين عنوان به سمت شبیه‌سازی واقعي فوتبال است و شما اين موضوع را احساس خواهيد كرد چراکه واکنش‌ها و هوش مصنوعي فردي از بازيكن جداگانه کارشده است و هرکدام تصميمي جداگانه اما منطقي و در راستاي پيروزي تيم می‌گیرند.همچنين شما با شروع هر مسابقه اين موضوع را به‌وضوح خواهيد ديد كه از ترفندي جديد در بازي استفاده‌شده تا شما را بيشتر از قبل تشنه به اين بازي كند.

نکته جالب اين عنوان مشكلي است كه چند سالي است با آن در حال دست‌وپنجه نرم كردن است و در اين نسخه اين موضوع كمي رفع شده است و آن مكانيك و واكنش تماشاچيان و بازيكنان است كه حسي بهتر به شما می‌دهند و مثل يك ربات رفتار نمی‌کنند و شما اين موضوع را از نوع راه رفتن تا دريبل زدن و شوت كردن هر بازيكن کاملاً متوجه خواهيد شد. همچنين شما براي دريبل كردن بازیکنان ديگر کافی است از شُك سمت چپ استفاده كنيد تا همگي را پشت سر بگذاريد، گفتني است كه حتي در اين بخش هم شما شاهد تکنیک‌ها و بهبود عملكرد اين سيستم خواهيد بود و بیش‌ازپیش ترغيب به تهيه آن خواهيد شد.

البته اين بازي بدون اشكال هم نبوده و شما به سادگي هر چه تمام مخصوصاً اگر ستاره‌ای در تيم خود داشته باشيد می‌توانید از گوشه‌ها حمله كرده و گل بزنيد اين به نوعي ضعفي عجيب و بزرگ است كه شما را نااميد و دلسرد خواهد كرد.

همچنين نكات ديگري كه شما را دلسرد می‌کند تكرار صحنه‌های عملكرد (REPLAYS)شما مانند هنگامی‌که خطا می‌کنید يا گل می‌زنید با نمايش ضعيفي روبه‌رو است و شما را با نوري زياد و بلوره شده آزار می‌دهد و متأسفانه براي بهبود اين وضعيت هيچ گزینه‌ای در تنظيمات بازي وجود ندارد.نكته ديگر حركت آهسته دوربين است.

در وصف گرافيك بايد گفت كه همچنان اين عنوان پشت سر فيفا قرار دارد؛شايد بتوان گفت كه قدرت اين دو عنوان در بخش گرافيك برابر است اما فيفا در مورد نورپردازي ،رنگ و سایه‌ها مخصوصاً در طراحي چهره‌ها بسیار دقيق عمل كرده و شما را شگفت‌زده خواهد كرد. همچنين عملكرد و واكنش تماشاچيان كمي بهتر شده است اما شما خيلي حضور آن‌ها را حس نخواهيد كرد.

در اين نسخه از بازي بر روي بخش صداگذاری تمركز ویژه‌ای شده و تأخیری در گزارش و يا تكرار چند جمله پشت سر هم را مشاهده نمی‌کنید؛همچنين تماشاچيان به تمام حركات شما واكنش بهتري نشان می‌دهند و شما را به خوبي تشويق می‌کنند.

در آخر اگر بهبود PES 2017 در ضمیمه‌هایی كه در آن ضعف داشت بيشتر بود قطعاً می‌توانست با عنواني مانند فيفا برابري كند اما همچنان شما شاهد اين ضعف‌ها هستيد و تنها بهبود كمي حاصل‌شده است.حال اگر از طرفداران اين سري هستيد هر چه سریع‌تر انرا پیش‌خرید كنيد و از تجربه اين عنوان لذت ببريد.

هم اکنون این بازی فوق‌العاده را از وب‌سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 19.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 2.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 28 دیدگاه
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام ps4 من کپی خوره این نسخه روش اجرا میشه اگه نه کدوم نسخه رو دانلود کنم؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      پشتیبانی

      سلام
      بله اجرا میشه

  • Avatar

    حمیدرضا

    مهمان

    سلام داش میخواستم بدونم امکان بن شدن هستش؟ یا این کار قانونیه؟ و قوانین سونی رو زیر پا نذاشتیم ممنون میشم جواب دقیقی بهم بدی و اطمینان حاصل پیدا کنم!

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حمیدرضا

      پشتیبانی

      سلام
      باید در اکانتتون باشه بعد دانلود کنید انتقال بدید

  • Avatar

    nima

    مهمان

    ممنون از جوابتون
    این روش رو خوندم ولی بصورت انلاین هست و امکان قفل شدن بازی نصب شده روی دستگاهم هست
    میخواستم امکانش هست از طریق هارداکسترنال و آفلاین اینکارو انجام داد یانه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به nima

      پشتیبانی

      سلام
      باید بازی توی اکانت یا لیست دانلود داشته باشید

  • Avatar

    nima

    مهمان

    سلام
    دیتای دیجیتالی بازی روی دستگاهم دارم
    آیا میشه از طریق هارداکسترنال یا فلش آپدیت بازی رو انتقال و نصب کنم (بصورت آفلاین)؟
    اگر امکان نصب هست چطوری میشه انجام داد؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 28 دیدگاه