Mortal Kombat 11 Cetroin
یحیی رحیمی

شخصیت جدید Mortal Kombat 11 به نام Cetrion معرفی شد

یحیی رحیمی 14 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,099 بازدید

تنها چند هفته تا انتشار Mortal Kombat 11 زمان مانده است و NetherRealm نیز روزهای شلوغی را پشت سر می گذارد و هر روز تریلرها و شخصیت های جدیدی را شاهد هستیم. هفته گذشته بود که بازگشت جنگجویانی مانند Liu Kang، Kung Lao و Jax را مشاهده کردیم و حالا شاهد یک شخصیت جدید به نام Cetroin هستیم.

در تریلر منتشر شده از این هیروی جدید می توانیم ببینیم که Cetrion یک خدای آسمانی است و به نوعی به زمین متصل شده است و به همین دلیل می تواند از قابلیت های جدیدی در نبرد استفاده کند. می توانیم ببینیم که او ریشه های درختان را از زمین فرا می خواند و از حمله دشمن جلوگیری می کند و در آخر دست به دامان سنگ های می شود و حریف را به وسیله آن به چالش می کشد.

در آخر اما شاهد یکی از تمام کننده های Cetroin هستیم و می توانیم ببینیم که او به اندازه یک خدا بزرگ می شود و امواج انرژی را بر سر حریف می بارد و او را به چنگال مرگ می فرستد. او دومین شخصیت جدیدی است که برای Mortal Kombat 11 معرفی شده است و اولین آن‌ها Geras بود. Geras در اصل خدتمکار وفادار Kronika است و او نیز دارای قابلیت های با محور محیط اطراف است و می تواند شن و ماسه را به حریف پرتاب کند و حتی زمان را متوقف کند.

NetherRealm علاوه بر شخصیت های اصلی، قول داده است که یک شخصیت دیگر را نیز در DLC اول به Mortal Kombat 11 اضافه کند و البته مشخص نیست که چند عدد از آن‌ها را خواهیم دید و فعلا تنها Shang Tsung را به عنوان شخصیت موجود در DLC دیده ایم. استدیو بازی همچنین قول داده است که در صورت پیش خرید Mortal Kombat 11، شخصیت Shao Kahn را نیز به عنوان جایزه اهدا کند.

قرار است Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل برای کنسول های نسل هشتم و همچنین رایانه های شخصی منتشر شود و نسخه بتا این بازی نیز چند روز دیگر شروع به کار خواهد کرد. نظر شما در مورد Cetroin چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.