Call-of-Duty-Black-Ops-4-Blackout
یحیی رحیمی

حالت بتل رویال بازی Call of Duty: Black Ops 4 به مدت یک ماه رایگان شد!

یحیی رحیمی 13 فروردین 1398 2 دیدگاه
1,260 بازدید

ژانر بتل رویال با ورود خود به صنعت بازی های ویدیویی تغییرات بسیار گسترده ای ایجاد کرد و بعد از موفقیت چندین بازی مختلف، Call of Duty نیز دست به کار شد و در نسخه Black Ops 4 شاهد اضافه شدن این بخش بتل رویال به بازی به نام Blackout بودیم.

Blackout مانند Fortnite رایگان نیست و باید تمام بازی را خریداری کنید و حالا Activision قول داده است که این بخش را به مدت یک ماه به صورت رایگان در اختیار همه قرار دهد. با این حساب از امروز قادر به تجربه این بخش از Black Ops 4 خواهید بود. Blackout روی تمامی پلتفرم های PS4، Xbox One و PC رایگان خواهد بود و اگر تا به حال تجربه بتل رویال Call of Duty را نچشیده اید؛ الان فرصت مناسبی است.

Activision قول داده است که تا آخر ماه این بخش از Black Ops 4 را رایگان نگه دارد و در نتیجه از الان تا 30 آوریل فرصت دارید و باید بگوییم که فرصت زیادی نیز در اختیار دارید. در کنار رایگان کردن Blackout، یک نقشه جدید به نام Alcatraz نیز معرفی شده است و همان طور که از اسمش پیداست، از روی زندان مشهور موجود در جزیره ای نزدیک سانفرانسیسکو ساخته شده است و قرار است امروز در اختیار کاربران PS4 قرار گیرد.

Alcatraz کوچک تر از نقشه های قبلی است و در نتیجه مسابقات نیز کوتاه تر از دیگر نقشه ها خواهند بود و البته سخت تر و پرتنش تر. Activision همچنین گفته است که نقشه جدید به زودی در اختیار دیگر پلتفرم ها نیز قرار می گیرد و البته هنوز تاریخ انتشار آن در دست ما نیست. فعلا می توانید Blackout را به رایگان تجربه کنید و برای این کار لازم است به وب سایت بازی مراجعه کنید.

نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    سعید

    مهمان

    سلام چطوری میتونیم به رایگان این بازیو دانلود کنیم و بازی کنیم ؟

    پاسخ دهید
    • یحیی

      یحیی در پاسخ به سعید

      نویسنده

      Battle.net launcher رو دانلود کنید. تو صفحه رسمی Black Ops 4 می تونید گزینه خرید رو ببینید و احتمالا اونجا Trial رو هم ببییند. روی اون کلیک کنید و بازی شروع به دانلود کردن میکنه.