Sega Mega Drive Mini
یحیی رحیمی

سگا از کنسول Sega Mega Drive Mini رونمایی کرد: عرضه در ماه سپتامبر

یحیی رحیمی 12 فروردین 1398 بدون دیدگاه
2,221 بازدید

کمپانی سگا به تازگی از کنسول جدید خود به نام Sega Mega Drive Mini رونمایی کرده است. این کنسول همان نسخه قدیمی و کلاسیکی است که موفق به کسب مقام پرفروش ترین کنسول نسل چهارم نیز شد و آن زمان خاطرات زیادی برای ما ساخته است. حالا نسخه مینی این کنسول برگشته است وقرار است که ماه سپتامبر میلادی به بازارها عرضه شود و در حال حاضر نیز برای پیش خرید در دسترس است.

همان طور که گفتیم Sega Mega Drive Mini در تاریخ 19 سپتامبر 2019 به بازار عرضه خواهد شد و فعلا نیز قیمتی معادل 80 دلار روی آن گذاشته شده است و قرار است که 40 بازی کلاسیک نیز همراه آن باشد. دو کنترلر عجیب و قدیمی نیز همراه این کنسول است و البته درگاه HDMI نیز در نوع خودش جالب است.

سگا همچنین از عرضه Genesis Mini نیز خبر داده است که این همان نسخه ای است که مخصوص ایالات متحده ساخته شده بود و می توانید تصویر آن را در زیر مشاهده کنید. فعلا 10 بازی در کنار این کنسول محبوب معرفی شده اند که لیست آن‌ها به شرح زیر است:

Altered Beast, Castlevania: Bloodlines, Comix Zone, Dr. Robotnik’s Mean Bean Machine, Ecco the Dolphin, Gunstar Heroes, Shining Force, Sonic The Hedgehog, Space Harrier II و ToeJam & Earl.

Sega Mega Drive Mini Games

تصوایز این 10 بازی را نیز می توانید ببینید و به این شکل شناختن آن‌ها راحتتر خواهد بود. در این بین سونیک از همه خاطره انگیز تر است و می تواند ساعت های مفرحی برای شما بسازد. گفتنی است که Sega Mega Drive ابتدا در سال 1988 در کشور ژاپن عرضه شد و یک سال بعد راه خود را به شمال آمریکا و همچنین اروپا باز کرد. این کنسول 16 بیتی بود و موفق به جذب هواداران بسیاری در روزهای اول شد.

تقریبا بیشتر ما گیمینگ را با این کنسول شروع کرده ایم و تجربه دوباره آن بازی ها خاطره انگیز خواهند بود. همچنین برای افرادی که دنبال جمع آوری کلکسیون هستند نیز، خرید Sega Mega Drive Mini پیشنهاد می شود. هنوز بازی های دیگر معرفی نشده اند و باید دید که چه سورپرایزهایی همراه ما خواهند بود.

نظر شما چیست؟

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.