یحیی رحیمی

بعضی فروشگاه ها عرضه Last of Us Part 2 را به زودی اعلام کرده اند

یحیی رحیمی 12 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,146 بازدید

بازگشت The Last of Us با نسخه دومش از شیرین ترین اتفاقاتی بود که در چندین سال اخیر افتاده است و هیجان زیادی را میان طرفداران خود پخش کرد. چند سالی است که توسعه بازی در جریان است و سونی هنوز هیچ چیزی در مورد تاریخ انتشار این بازی نگفته است. تنها منبع ما حدس و گمان هایی بود که تحلیل گران در مورد این بازی زده اند و هیچ چیز رسمی را از سونی نشنیده ایم و مانند همیشه تنها سکوت را شنیده ایم.

با این که هیچ صحبت رسمی در این مورد نشنیده ایم اما می دانیم که روزشمار عرضه این بازی آغاز شده است و همین روزهاست که سورپرایز شویم. بعضی از وب سایت ها The Last of Us Part 2 را در لیست بازی هایی که قرار است به زودی عرضه شوند قرار داده اند و البته همه ی این وب سایت ها فروشگاه های رسمی PlayStation هستند. برای نمونه فروشگاه PlayStation کشورهای بریتانیا، فرانسه، ایتالیا، هلند و آلمان این بازی را در لیست به زودی گذاشته اند.

the-last-of-us-2-coming-soon

چیزی که جالب است این است که بازی های Days Gone، Mortal Kombat 11، Rage 2، Control و Concrete Genie نیز در همین لییست قرار دارند و شاید برایتان جالب باشد که تمام بازی های گفته شده دارای تاریخ انتشار هستند و واقعا قرار است به زودی منتشر شوند و در این میان تنها The Last of Us Part 2 است که هنوز هیچ گونه تاریخ انتشاری از آن در دست نیست.

قبلا نیز یک سری گزارش ها در مورد The Last of Us Part 2 به عرضه در سال 2019 اشاره می کرد و به نظر می رسد که این شایعات در حال تبدیل به واقعیت هستند و چه چیزی بهتر از عرضه The Last of Us 2! البته هنوز هیچ گونه صحبت رسمی از سمت سونی منتشر نشده است و باید صبر کرد و دید که چه زمانی این بازی منتشر خواهد شد. دیروز نیز شاهد لو رفتن بخش هایی از رابط کاربری سیستم ارتقای سلاح ها بودیم که در نوع خودش قابل توجه است.

نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.