یحیی رحیمی

رده بندی سنی Yakuza Kiwami 2 مشخص شد؛ عرضه احتمالا به زودی

یحیی رحیمی 12 فروردین 1398 بدون دیدگاه
1,112 بازدید

فرانچایزهای مطرح و بزرگ زیادی در دل بازیکنان جا باز کرده اند و Yakuza نیز از همین دسته است و حالا خبرهای منتشر شده پیرامون Yakuza Kiwami 2 نیز بسیار خوشایند هستند و به نظر می رسد که این بازی توسط رده بندی سنی ESRB تایید شده است و احتمالا به زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود.

رده بندی سنی بازی برای افرادی که تا به حال سری Yakuza را تجربه نکرده اند، قابل توجه خواهد بود و حالا با توجه به این خبر می دانیم که شاهد چه محتواهایی از بازی خواهیم بود و بازی به چه شکلی پیش خواهد رفت. Yakuza Kiwami 2 از موتور گرافیکی Dragon استفاده می کند که به خوبی آن چیزی که سازنده های بازی در سر دارند را برای PC ترجمه می کند و همچنین بهبود های زیادی در زمینه فریم ریت و البته رزولوشن داشته است.

Yakuza Kiwami 2 تنها برای PS4 در دسترس است و حالا نسخه PC آن می تواند طرفداران زیادی را به خود بکشاند. ویدیوهای منتشر شده در مورد بازی نیز بسیار جالب هستند و شاهد محتواهایی هستیم که باعث می شود این بازی مناسب کودکان و نوجوانان نباشد. به همین دلیل ESRB آن را در رده بندی بزرگسال قرار داده است.

yakuzakiwami2pc

همین باعث می شود که یک سری شایعات پیرامون بازی بالا بگیرد و معمولا موقعی که ESRB به رده بندی بازی می پردازد، مدتی بعد از آن یا شاهد معرفی یا شاهد عرضه آن بازی هستیم. سری بازی های Yakuza معمولا طرفداران خاص خودشان را دارند و اگر از تا به حال هیچ کدام از بازی های این سری را تجربه نکرده اید، به حرف ما گوش کنید و حتما Yakuza Kiwami 2 را بازی کنید و خودتان خواهید فهمید که با چه روبه رو هستید.

Yakuza Kiwami 2 در حال حاضر به طور انحصاری در دسترس PS4 است و تاریخ عرضه نسخه PC آن نیز در دست نیست. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.